چه گوشی‌های ویندوزی از Continuum پشتیبانی می‌کنند؟

0
2702
چه گوشی های ویندوزی از ویژگی continuum پشتیبانی می‌کنند

از Continuum به عنوان جذاب‌ترین ویژگی نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز 10 مایکروسافت برای موبایل یاد می‌شود با این ویژگی می‌توان گوشی موبایل را با اتصال به یک داک مخصوص به یک کامپیوتر دسک‌تاپ یا رومیزی تبدیل کرد. این ویژگی تا به امروز تنها محدود به دو گوشی جدید لومیا 950 و لومیا 950XL بود اما از این بعد گوشی‌های دیگری نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.

پشتیبانی گوشی‌های دیگر از این ویژگی با پایین آورده شدن نیازهای اولیه اسمارت‌فون‌های ویندوزی برای اجرای Continuum توسط مایکروسافت صورت گرفته است. البته پیش از آنکه هیجان‌زده شوید باید این نکته را یادآور شویم که این پایین آورده شدن مشخصات تنها برای افزوده شدن دیوایس‌های دارای چیپ‌ست پردازشی Qualcomm Snpadragon 617 به لیست قبلی صورت گرفته است.

چه گوشی های ویندوزی از ویژگی continuum پشتیبانی می‌کنند

در لیست مشخصات Snpadragon 617 هشت هسته پردازشی از نوع ARM A53 با فرکانس حداکثر 1.5 گیگاهرتز دیده می‌شود که با وجود آنکه به قدرت هسته‌های پردازشی رقبای آن (A57 و A72) نمی‌رسد اما در یک ویژگی حیاتی نسبت به نسل‌های قبلی خود یعنی Snapdragon 615 و Snpadragon 616 برتری دارد:‌ خروجی تصویر. این ویژگی حیاتی امکان انتقال تصویر به نمایشگرهای خارجی را فراهم می‌سازد.

چه گوشی های ویندوزی از ویژگی continuum پشتیبانی می‌کنند

بدین‌ترتیب با در نظر گرفتن شرایط جدید مایکروسافت برای پشتیبانی از ویژگی Continuum، هر گوشی ویندوز 10 دیگری که بخواهد از این قابلیت پشتیبانی کند باید حداقل دارای چیپ‌ست Snapdragon 617، حافظه رم 2 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و رزولوشن تصویر حداقل 720p باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ