لولی‌پاپ آمد: Z1 Compact ، Z1، Z3 Dual و Z Ultra

0
1786
آپدیت اندروید 5 برای Z3 dual‌ همراه با Z1 و Z1 Compact و Z Ultra از سونی

شرکت سونی در زمینه ارائه آپدیت‌ جدید اندروید برای گوشی‌های پیشرفته و اصطلاحا پرچمدار خود نیز نسبت به سایر برندها با تاخیر فراوانی روبرو بوده است. این شرکت که نزدیک به یک ماه پیش برای اولین بار آپدیت اندروید لولی‌پاپ را برای Z3 و Z3 Compact ارائه کرد حالا به سراغ دیگر گوشی‌های خود رفته و این آپدیت را Z3 Dual همراه با Z1 ،  Z1 Compact و Z Ultra ارائه کرده است.

این تاخیر به‌خصوص در مورد Z3 دو سیم کارت که نسخه تک سیم‌کارت آن دقیقا یک ماه پیش به اندروید 5 آپدیت شد عجیب به نظر می‌رسد این آپدیت برای کاربران ایرانی نیز حائز اهمیت است چرا که از Z3 تنها نسخه دو سیم‌کارت آن به صورت رسمی (دارای گارانتی) در بازارهای داخلی حضور دارد. تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید لاگ تغییرات این نسخه از اندروید روی Z1 Compact یکی از کاربران سونی در ایتالیا است که حجم دانلود را 738 مگابایت نشان می‌دهد و برای نصب نیاز به حداقل 1.2 گیگابایت فضای آزاد روی حافظه داخلی خواهد بود. پروسه نصب نزدیک به 20 دقیقه به طول می‌انجامد و پس از کامل شدن این پروسه بیلد ورژن دستگاه 14.5A.0.242 ارتقا پیدا می‌کند.

آپدیت اندروید 5 برای Z3 Dual همراه با Z1 و Z1 Compact و Z Ultra از سونی

سونی قرار است هفته آینده این آپدیت را برای T2 Ultra‌ و C3 (هر دو ورژن معمولی و دو سیم‌‌کارت) ارائه کند و ظرف چند هفته بعد نیز این آپدیت برای XPERIA Z، XPERIA ZL، XPERIA ZR و XPERIA Tablet Z ارائه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ