گرد همایی خانواده بزرگ ایسوس (asus) برگزار شد

0
1445

شرکت ایسوس (asus) هر ساله در ایران اقدام به برگزاری گردهمایی با حضور خانواده این برند و اصحاب رسانه می‌کند. هدف از برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر از نمایندگان برتر و همچنین اصحاب رسانه، به پاس یک سال تلاش بی وقفه و همچنین همیاری و همکاری متقابل بوده است. گردهمایی امسال این برند در تاریخ چهاردهم اسفند ماه سال 93 در باشگاه دیپلماتیک تهران برگزار شد.

این گرد همایی بزرگ در تاریخ چهاردهم اسفند ماه سال 93 در باشگاه دیپلماتیک تهران و با حضور بیش از 1000 نفر از نمایندگان ایسوس (asus) ،اصحاب رسانه و تعدادی از مصرف کنندگان محصولات ایسوس برگزار شد. در ابتدای این مراسم لئون یو مدیر منطقه ای ایسوس به همراه امیر سلطان آرا مدیر توسعه و تجارت بازار ایسوس در ایران ضمن تشکر و تقدیر از حضار، به تشریح فلسفه وجودی ایسوس و سیاست های کلی این شرکت در بازار ایران پرداختند.

asus-2015-media-gathering-01
در ادامه این مراسم از 7 تامین کننده برتر کالای ایسوس (asus) در ایران و 3 شرکت برتر در زمینه فروش به کاربر نهایی و همچنین تعداد دیگری از نمایندگان ایسوس از نقاط مختلف کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین 4 نفر از برندگان جشنواره نوروزی ایسوس(هفته دوم) نیز جوایز خود را در این مراسم دریافت نمودند.

asus-2015-media-gathering-02 - ایسوس (asus)

این گرد همایی بزرگ با برگزاری مراسم قرعه کشی و اهدای بیش از 100 جایزه به حضار و برخی مراسم جذاب و سرگرم کننده دیگر به پایان رسید.

ارسال یک پاسخ