LG Watch Urbane رسما معرفی شد

0
1993
LG Watch Urbane رسما معرفی شد

شرکت ال‌جی پس از حضور موفقیت‌آمیز ساعت‌های G Watch و G Watch R در بازار بار دیگر محصول تازه‌ای را در کلاس ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Android Wear معرفی کرده است. این ساعت جدید LG Watch Urbane نام دارد و چه به لحاظ ظاهری و چه از لحاظ سخت‌افزاری به G Watch R شباهت دارد. تفاوت میان این دو ساعت را باید در ظاهر لوکس مدل جدید جست‌وجو کرد.

از جمله تفاوت‌های LG Watch Urbane با G Watch R باید به حاشیه بسیار باریک کنار صفحه‌نمایش همراه با بدنه فولاد ضد زنگ نقره‌ای و طلایی اشاره کرد. این ترکیب در کنار بند زیبای دارای خط دوخت ظاهر بسیار لوکس و اشرافی را به این مدل بخشیده است و ال‌جی انتظار دارد که این مدل توجه طیف‌های مختلف اجتماع مردان و زنان را به خود جلب کند.

LG Watch Urbane رسما معرفی شد

در بخش مشخصات سخت‌افزاری این ساعت تفاوت خاصی نسبت به گذشته دیده نمی‌شود و صفحه‌نمایش 1.3 اینچی OLED با وضوح 320×320 پیکسل، پردازنده‌ای از خانواده Snapdragon 400، حافظه رم 512 مگابایتی و 4 گیگابایت رم همراه با سیستم‌عامل Android Wear در آن دیده می‌شود. استاتدارد ضد آب این ساعت IP67 است و بدین ترتیب مشکلی از لحاظ نفوذ آب و گرد و غبار وجود ندارد. اندازه‌های این ساعت 10.9×52.2×45.5‌ میلیمتر بوده و باتری آن نیز 410 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. زمان و قیمت ارائه این ساعت به بازار هنوز مشخص نشده و به احتمال قریب به یقین در نمایشگاه MWC 2015 به نمایش در می‌آید.

LG Watch Urbane رسما معرفی شد

منبع

ارسال یک پاسخ