Zenwatch 3 آمد؛ ایسوس چراغ اول را در IFA 2016 روشن کرد

0
2792
معرفی زن واچ 3 ایسوس

Zenwatch 3 یکی از برجسته‌ترین محصولات شرکت ایسوس است که امروز در جریان کنفرانس خبری این برند در نمایشگاه IFA 2016 در کنار طیف متنوع دیگری از تولیدات این شرکت به نمایش گذاشته شد. علاوه بر این ساعت که برای اولین بار به صورت دایره‌ای طراحی شده‌ است، تبلت جدید ZenPad 3S 10 همراه با دو مدل پیشرفته از خانواده ترانسفورمر موسوم به Transformer 3 و Transformer 3 Pro نیز همزمان در رویداد ایسوس در IFA 2016‌ به صورت رسمی معرفی شدند.

بزرگ‌ترین تغییر ایجاد شده در Zenwatch 3 همانطور که اشاره شد به شکل ظاهری آن تعلق دارد که برخلاف مدل‌های دوگانه پیشین این برند که هر دو به صورت چهارگوش با کناره‌های گرد طراحی شده بودند این بار با ساعتی کاملا دایره‌ای همانند یک ساعت معمولی مچی روبرو هستیم. آنچه به حس کلاسیک این ساعت علاوه بر دایره‌ای بودن آن کمک فراوانی کرده دکمه‌های جانبی آن به خصوص دکمه Crown است که دقیقا مثل یک ساعت عادی طراحی شده‌اند.

معرفی زن واچ 3 ایسوس

Zenwatch 3 از یک صفحه‌نمایش دایره‌ای 1.39 ایچی AMOLED با وضوح 400×400 پیکسل بهره می‌برد که فشردگی در حدود 287ppi را رقم می‌زند. محافظت از این صفحه‌‌نمایش با شیشه‌ای از جنس Gorilla Glass انجام می‌شود.

معرفی زن واچ 3 ایسوس

بدنه Zenwatch 3 که کمتر از 10 میلیمتر قطر دارد (دقیقا 9.95 میلیمتر) از جنس فولاد ضد رنگ 316L بوده و در سه رنگ برنزی، نقره‌ای و رز-گلد ارائه شده و هر سه ورژن از یک حاشیه پیرامونی رز-گلد بهره می‌برند. افزودن یک حاشیه رز-گلد به هر سه رنگ Zenwatch 3 عملی نسبتا پر ریسک برای طراحان این ساعت به حساب می‌آید چرا که با وجود زیبایی کار، ممکن است برخی کاربران علاقه‌ای به این رنگ نداشته باشند.

معرفی زن واچ 3 ایسوس

بند ساعت در دو نوع یکی با چرم دوخته شده ایتالیایی و دیگری از نوع لاسیتیکی معمول در دو رنگ قهوه‌ای تیره یا بژ ارائه می‌شود که طبیعتا در قیمت نهایی با هم تفاوت دارند. زن واچ 3 از سیستم‌عامل Android Wear 2.0 بهره می‌برد و در ساختار منویی آن بیش از 50 واچ‌فیس پیش‌فرض وجود دارد. پردازش در این ساعت با چیپ‌ست جدید Qualcomm Snpadragon Wear 2100 انجام شده و طبق انتظار 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی در آن در نظر گرفته شده است. باتری ساعت 340mAh ظرفیت داشته و با پشتیبانی از فناوری Asus Hyperchrge می‌تواند در ظرف 15 دقیقه به گفته شرکت سازنده از 0 تا 60 درصد شارژ شود.  عملیات شارژ این ساعت با اتصال یک قطعه آهنربایی به پشت دستگاه صورت می‌گیرد.

 

 

ایسوس در مورد زمان ارائه Zenwatch 3 به بازار اظهار نظر خاصی نکرده اما قیمت آن را در اروپا را 229 یورو اعلام کرده است.

منبع

ارسال یک پاسخ