آپدیت گلکسی S10 و افزوده شدن قابلیت اسلوموشن سلفی

0
1568
آپدیت گلکسی S10 و افزوده شدن قابلیت اسلوموشن سلفی

نزدیک به یک ماه و نیم پیش و زمان معرفی گوشی‌های سه‌گانه iPhone 11، یکی از قابلیت‌های جدید معرفی شده برای این خانواده امکان برداشت ویدئوی اسلوموشن برای دوربین سلفی بود که در وضوح 1080p با 120 فریم در ثانیه انچام می‌شد و در نبود آن در گوشی‌های اندرویدی، امکانی جدید و تا حدودی جالب‌توجه به حساب می‌آمد. امروز اما یک آپدیت گلکسی S10 در دو کشور آلمان و سوییس منتشر شده که مهم‌ترین ویژگی آن همین افزوده شدن اسلوموشن به دوربین سلفی است. آپدیت گلکسی S10 جدید که حجمی نزدیک به 280 مگابایت دارد به جز اسلوموشن سلفی، امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربران Galaxy S10 قرار می‌دهد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

آپدیت گلکسی S10 و افزوده شدن قابلیت اسلوموشن سلفی

یک ویژگی جدید این آپدیت گلکسی S10 به امکانی تحت عنوان Auto Hotspot یا هات‌اسپات اتوماتیک تعلق دارد که در آن می‌توان به سرعت و بدون اتلاف وقت، اتصال شبکه دیتای مویایلی را به با دیگر دیوایس‌های مجاوری که در همان حساب کاربری سامسونگ لاگ‌این کرده‌اند به اشتراک گذاشت. در این آپدیت همچنین به بهبود شناسایی اثر انگشت اشاره شده که شاید راهی برای حل مشکل اثر انگشت گلکسی S10 که در هفته‌های گذشته خبرساز شده بود ارائه داده است.

در این آپدیت همچنین یک دکمه جدید به منوی نوتیفیکیشن اضافه شده که Media and Device نام دارد و با کمک آن می‌توان کمترلر دستگاه‌های متصل به گوشی از جمله تلویزیون یا دیگر دیوایس‌های بلوتوثی را به دست گرفت. این ویژگی پیش از این در گلکسی Note 10 نیز به‌کار گرفته شده بود.

همانطور که اشاره شد، این آپدیت در حال حاضر تنها در دو کشور اروپایی آلمان و سوییس ارائه شده اما به احتمال فراوان به زودی در دیگر مناطق نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع

ارسال یک پاسخ