آیفون SE جدید 32 و 128 گیگابایتی آمد

0
8475
آیفون SE جدید 32 و 128 گیگابایتی آمد

شرکت اپل امروز به جز معرفی آیپد 9.7 اینچی جدید و نسخه قرمز رنگ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، گوشی کوچک سال گذشته خود را نیز ارتقا داد آیفون SE جدید هیچ تفاوت خاصی از لحاظ ظاهری و عملکردی با SE سال گذشته ندارد و تنها حافظه داخلی آن دو برابر شده است.

اپل درست در چنین روزهایی در سال گذشته iPhone SE را با ظاهری همچون آیفون 5S و با مشخصات پردازشی و مولتی‌مدیایی مشابه آیفون 6S به بازار عرضه کرد. آیفون SE در حال حاضر ارزان‌ترین و کوچک‌ترین گوشی موبایل اپل به حساب می‌آید که به صورت رسمی از سوی این شرکت ارائه می‌شود. آیفون SE جدید همانند اتفاقی که برای گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رخ داد نسخه 16 گیگابایتی خود را حذف کرد و حافظه 64 گیگابایتی آن نیز به صورت رسمی در دسترس قرار نخواهد داشت. به جای این دو حافظه، آیفون SE جدید اینک با دو ظرفیت جدید 32 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود و مدل‌های پیشین نیز طبق انتظار اینک discontinue شده‌اند.

آیفون SE جدید 32 و 128 گیگابایتی آمد

اپل مثل گذشته با این ارتقا، تغییری در قیمت دستگاه نداده و همچنان با قیمت مدل‌های پیشین، این دو نسخه را عرضه می‌کند. این بدان معناست که آیفون SE نسخه 32 گیگابایتی با همان قیمت 399 دلار نسخه 16 گیگابایتی پیشین و آیفون SE نسخه 128 گیگابایتی نیز با همان قیمت 499 دلار نسخه 64 گیگابایتی قبلی عرضه می‌شود. این دو گوشی اینک در سایت اپل دیده می‌شوند اما برای تهیه آنها باید تا جمعه پیش رو به انتظار نشست.

منبع

ارسال یک پاسخ