آیپد پروی جدید با حاشیه‌های اندک و بدون جک هدست!

0
1969
آیپد پروی جدید با حاشیه‌های اندک و بدون جک هدست!

خبرها و اطلاعات تأیید نشده جدیدی از آیپد پروی جدید اپل در طی چند هفته اخیر منتشر شده و با اینکه تقریبا مشخص شده است که این تبلت برخلاف آیفون X قرار نیست دارای ناچ یا بریدگی بالای صفحه‌نمایش باشد اما در خبرهای جدید به حاشیه‌های بسیار اندک پیرامون صفحه‌نمایش این مدل تصریح شده و حالا ابعاد و اندازه‌های دقیق این مدل را نیز در دست داریم. برای بررسی آیپد پروی جدید اپل از نسخه 12.9 اینچی آن آغاز می‌‌کنیم که طبق اطلاعات به دست آمده حالا نزدیک به 25.7 میلی‌متر از ارتفاع آن کم شده و کل ارتفاع دستگاه به 280 میلی‌متر می‌رسد. این کاهش در زمینه عرض نیز ادامه داشته و با 215 میلی‌متر، کاهشی بیش از 5 میلی‌متر را تجربه کرده است. در بخش ضخامت نیز شرایط با بهبود روبرو شده و حالا نیم میلی‌متر کاهش ضخامت داشته است.

آیپد پروی جدید با حاشیه‌های اندک و بدون جک هدست!

آی‌پد پروی 10.5 اینچی فعلی اپل احتمالا در نسخه بعدی به 11 اینچ افزایش ابعاد خواهد داشت اما با این وجود، سایز کلی تبلت تغییری نسبت به گذشته نخواهد کرد و حتی در طول و ضخامت کوچک‌تر نیز می‌شود ابعاد فعلی آی‌پد پروی 10.5 اینچی برابر 6.1×174.1×250.6 میلی‌متر است که در نسخه آینده یعنی آی‌پد پروی 2018 به 6×178.7×247.5 میلی‌متر می‌رسد.

کاهش ابعاد با وجود آنکه مورد توجه دوست‌داران اپل قرار می‌گیرد اما اطلاع از این نکته که ظاهرا، خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدست در این تبلت‌ها نخواهد بود چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. طبق خبرهای رسیده ظاهرا باید در هفته دوم ماه سپتامبر سال جاری میلادی منتظر دو آیپد پروی جدید از اپل باشیم، جائی‌که علاوه بر این دو تبلت، از آیفون‌های جدید و احتمالا ساعت‌های هوشمند 2018 نیز رونمائی می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ