آیپد پرو 10.5 اینچی تا چند هفته دیگر در بازار

0
2243
آیپد پرو 10.5 اینچی تا چند هفته دیگر در بازار

از چندی پیش اطلاعات مختلف و تأیید نشده‌ای در مورد آیپد پرو 10.5 اینچی اینده اپل به گوش می‌رسد که این تبلت را دیوایس خاص با امکاناتی متفاوت از آنچه تا به حال در این کلاس دیده‌ایم معرفی می‌کند. این آیپد ظاهرا بسیار به معرفی رسمی نزدیک است و ظاهرا در همین ماه آینده یعنی در ماه ژوئن در کنفرانس توسعه‌دهنده‌‌گان اپل موسوم به WWDC به صورت رسمی معرفی می‌شود.

طبق اطلاعات جدیدی که امروز از سازندگان تایوانی این دیوایس به دست آمده، آیپد پرو 10.5 اینچی از ماه مارچ و یا آوریل وارد خط تولید شده و حجم تولید ماهیانه آن نیز اینک به 500 هزار عدد رسیده است. این حجم طبق پیش‌بینی قرار است در ماه جولای حتی بیشتر شده و به 600 هزار عدد نیز برسد. علت افزایش تولید در این دیوایس به گفته منابع خبری، به افزایش تعداد شبکه‌ زنجیره‌ای ارائه این کالا به بازار تعلق دارد. با یک حساب سرانگشتی می‌توان به این نتیجه رسید که اپل ظاهرا به ارائه 5 تا 6 میلیون عدد از این نوع تبلت به بازار در سال 2017 حساب کرده است.

بر طبق شنیده‌ها، iPad Pro 10.5 تنها نمونه بزرگ‌تری از آی‌پد ارزان‌قیمت‌تر 9.7‌ اینچی که چندی پیش عرضه شد نیست بلکه در آن از چیپ‌ست جدید A10X استفاده شده و حاشیه صفحه‌نمایش آن نیز بسیار باریک است. پسوند Pro در کنار این آیپد نیز امکانات مدل‌های پروی اپل از جمله پشتیبانی از قلم را در اختیار کاربران دستگاه قرار می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ