تصاویر قاب، 5 دوربینه بودن نوکیا9 را اثبات کرد!

0
3539
تصاویر قاب، 5 دوربینه بودن نوکیا9 را اثبات کرد!

روز به روز و لحظه به لحظه به معرفی پرچمدار بعدی HMD‌ یعنی نوکیا9 نزدیک می‌شویم و هر بار اطلاعات تأیید نشده دیگری در مورد این گوشی در دسترس قرار می‌گیرد. چندی پیش تصاویر و ویدئویی از نوکیا 9 با 5 دوربین منتشر شد که با وجود رسمی نبودن، اطلاعات قبلی در رابطه با این مدل را تأیید می‌نمود. امروز از جنبه‌ای دیگر، مجددا مسئله پنج دوربینی بودن نوکیا9 مطرح شده که بر دانستنی‌های قبلی در مورد این گوشی صحه می‌گذارد. اطلاعات جدید در رابطه با این پرچمدار نوکیا از جانب یک سازنده قاب برای این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که در همگی آن هفت حفره در بخش پشتی دستگاه دیده می‌شود.

Nokia 9 Nokia 9

از این هفت حفره ظاهرا پنج مورد به دوربین‌های گوشی تعلق دارد یکی محل فلش LED ست و در نهایت در آخری نیز سنسورهای نوری (احتمالا فوکوس لیزری یا سنسور RGB) قرار خواهد گرفت. طبق گفته‌های تأیید نشده در این رابطه، HMD بار دیگر از عنوان پر افتخاری PureView برای نوکیا9 استفاده می‌کند که خاطره خوشی را برای کاربران در گوشی‌های کلاسیک این برند به خصوص نمونه‌‌هائی مثل Lumia 1020 با دوربین 41 مگاپیکسلی زنده می‌کند.

تصاویر قاب، 5 دوربینه بودن نوکیا9 را اثبات کرد!

رندرهای مربوط به قاب نوکیا 9 طبیعتا اطلاعاتی در مورد بخش روئی دستگاه و شکل صفحه‌نمایش ارائه نمی‌دهنند اما در این رابطه نیز جدیدا تصاویر دیگری در دسترس قرار گرفته که ظاهرا شکل نهائی پشت و روی گوشی را نشان می‌دهند. از جمله اطلاعات و شایعات منتشر شده در مورد این گوشی باید به حضور پروسسور Snapdragon 845، رم 8 گیگابایتی، صفحه‌نمایش 5.9 اینچی QHD با نسبت 18:9 و سنسور اثر انگشت درون صفحه‌‌نمایش اشاره کرد. هنوز زمان مشخص رونمائی از نوکیا9 مشخص نیست اما با توجه به جایگاه این برند در اروپا احتمالا باید منتظر رونمائی این گوشی در نمایشگاه پیش روی MWC 2019 در بارسلون اسپانیا باشیم.

منبع

ارسال یک پاسخ