ارائه گوشی‌های جدید لنوو در ایران توسط سازگار ارقام

0
2234
رونمایی از گوشی های لنوو در ایران توسط شرکت سازگار ارقام

شرکت سازگار ارقام طی گردهمایی دوستانه ای با حضور اصحاب رسانه از گوشی های جدید لنوو رونمایی کرد. در این مراسم که روز دوشنبه بیستم مهرماه در سالن VIP مجتمع کوروش تهران برگزار شد، شرکت سازگار از ورود این شرکت به بازار تلفن‌های هوشمند خبر داد و اعلام کرد که قرار است به طور رسمی نماینده فروش و خدمات پس از فروش گوشی های لنوو در بازار ایران باشد.

طبق رسم همیشه در ابتدای مراسم مدیران سازگار ارقام به بیان اهداف و برنامه های شرکت پرداختند، کورش دوالو قائم مقام مدیرعامل سازگار پس از خوشامدگویی، از سابقه 25 ساله سازگار در بازار آی تی ایران و اعتبار برند لنوو در دنیا سخن گفت و افزود که با توجه به سابقه خوب لنوو این برند به زودی می تواند جای خود را در بازار داغ تلفن های هوشمند باز کند. سپس بهروز اصلاحی مدیر کالای موبایل و تبلت سازگار از بازار جهانی موبایل و جایگاه لنوو در دنیا سخن گفت و به طور دقیق تر به بررسی تنوع مدل های موبایل های لنوو پرداخت.

رونمایی از گوشی های لنوو در ایران توسط شرکت سازگار ارقام

آقای مقدم مدیر بخش انفورماتیک شرکت سازگار ارقام ، هم به طور اختصاصی در مورد VIBE shot لنوو سخنرانی کرد. شرکت لنوو که پیش‏تر به واسطه فروش فوق العاده لپ تاپ های خود جایگاه ویژه‏ای در میان برندها پیدا کرده، امروزه با ورود به دنیای موبایل قصد دارد تا با شعار همیشگی خود که “عرضه کالای خوب با قیمت مناسب” است، در بازار موبایل نیز سهم قابل توجهی بدست آورد. شرکت لنوو به طور کلی تلفن‌های هوشمندش را در 4 دسته طبقه بندی کرده است، می‌توان گفت گوشی‌های سری VIBE  پرچمداران این شرکت محسوب می‌شوند، گوشی‌های سری P(مخفف power)، گوشی های پرقدرت  با باتری های فوق قوی هستند، گوشی‌های سری S که سری Style هستند طراحی مدرن داشته و در دسته گوشی‌های باریک و سبک قرار گرفته‌اند و در نهایت گوشی‌های سری A که با قیمت بسیار مناسب امکانات کافی را ارائه می‌کنند.

رونمایی از گوشی های لنوو در ایران توسط شرکت سازگار ارقام

در انتها مدیر امتداد سازگار از پشتیبانی و گارانتی گوشی های لنوو سخن گفت و افزود سازگارارقام با توجه به سابقه‌ی خوب خود در ارائه‌ی خدمات و کالاهای مناسب، می‌تواند پشتوانه بسیار مطمئنی برای تلفن‌های هوشمند لنوو در بازارهای موبایل ایران باشد. پس از انجام سخنرانی ها ضمن پذیرایی از مهمانان، مراسم با بریدن کیک تولد VIBE Shot توسط یکی از مدیران سازگار  به اتمام رسید.

ارسال یک پاسخ