ایسوس 9 را هم‌اینک دانلود کنید (نسخه بتا)

0
1694
زمان ارائه، دستگاه‌های دریافت کننده و حجم ios 9

نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل اپل که در خلال WWDC 2015 معرفی شد بیش از یک ماه است که در اختیار توسعه‌دهندگان رسمی این برند در قالب نسخه‌های مختلف بتا قرار گرفته است. این شرکت روز گذشته سومین نسخه بتای ایسوس 9 را نیز در اختیار برنامه‌نویسان گذاشت و از امروز نیز سایر کاربران می‌توان ورژن پابلیک بتای این سیستم‌عامل را دانلود و نصب کنند.

بدین‌منظور تنها کاری که کاربران با صورت بدهند پیوستن به برنامه Apple Beta Software Program با Apple ID خودشان است پس از این مرحله امکان دانلود و نصب ایسوس 9 ورژن Public Beta برای آنها فراهم می‌شود. این نسخه از ایسوس 9 در قیاس با نسخه‌های پیشین در اختیار دولوپرها از ظاهر بهتری برخوردار بوده و با وجود باگ‌های مشخص تجربه مناسب‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ایسوس 9 - ارائه نسخه پابلیک بتا ios 9

در ساختار ایسوس 9 تغییرات و بهینه‌سازی‌های مختلفی در نظر گرفته شده که مهم‌ترین آنها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. برای دانلود این نسخه از iOS می‌توانید از این لینک استفاده کنید اما در هر صورت این نکته را از یاد نبرید که این نسخه‌های iOS تنها جنبه آزمایشی داشته و استفاده از آنها به عنوان سیستم‌عامل اصلی مناسب نخواهد بود بنابراین پیش از هر اقدامی برای نصب این ورژن، از اطلاعات و سیستم‌عامل فعلی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ