استوری اینستاگرام را مستقیما به فیس‌بوک بفرستید

0
2468
استوری اینستاگرام را مستقیما به فیس‌بوک بفرستید

زمانی که قابلیت استوری اینستاگرام معرفی شد بسیاری از کاربران آن را یک کپی ضعیف و برابر اصل از همین قابلیت در برنامه Snapchat تلقی کرده و از این اقدام شرکت فیس‌بوک (مالک اینستاگرام) انتقاد کرد. استوری اینستاگرام اما در طی زمان به اندازه‌ای به محبوبیت دست پیدا کرد که اینک کمتر کسی از منشاء و مبداء اولیه آن انتقال می‌کند. این محبوبیت حتی خود فیس‌بوک را نیز به فکر استفاده از این قابلیت انداخت و حتی دامنه حضور آن به اپلیکیشن پیام‌رسانی این مجموعه یعنی Whats App نیز کشیده شد.

استوری اینستاگرام را مستقیما به فیس‌بوک بفرستید

در حال حاضر استوری در اینستاگرام به اندازه‌ای محبوب است که حتی گوگل نیز به سرافت ساخت چیزی مشابه آن افتاده که خبرهای اولیه در مورد آن با عنوان گوگل Stamp چندی پیش منتشر شد. در این شرایط در حالی‌که استوری‌های فیس‌بوکی هنوز به موفقیت و محبوبیت اینستاگرام نرسیده‌اند، این شرکت دست از تلاش برای داغ کردن این ویژگی در فیس‌بوک برنداشته و در آخرین تلاش امکان ارسال مستقیم استوری از اینستاگرام به فیس‌بوک را فراهم آورده است.

این به آن معناست که دیگر لازم نیست یک پست را دوبار در هر دو شبکه اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام ارسال کنید و تنها یک بار در همان اینستاگرام با انتخاب گزینه فیس‌بوک، تصویر یا ویدئوی مورد نیز به این شبکه نیز منتقل می‌شود. این ویژگی در طی ماه‌‌های گذشته در حال تست و آزمایش بود و اینک در اختیار همه کاربران اینستاگرام به جز کاربران دارای اکانت‌های بیزینسی قرار گرفته است. ذکر این نکته ضروری ست که این امکان تنها از اینستاگرام به فیس‌بوک برقرار است و برعکس آن هنوز در دسترس قرار ندارد.

منبع

ارسال یک پاسخ