اطلاعات جدید در مورد دوربین کانن 6D Mark II

0
2636
اطلاعات جدید در مورد دوربین کانن 6D Mark II

خبرهای تأیید نشده حاکی از آن است که شرکت کانن در حال ساخت و توسعه یک DSLR رده بالای جدید است؛ دوربین کانن 6D Mark II طبق این شایعات و خبرها فاصله بسیار کمی تا معرفی رسمی دارد و در این میان سایت Canon Rumors اطلاعات جدیدی را در مورد این دوربین در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

طبق این اطلاعات کانن 6D Mark II یک دوربین 26 مگاپیکسلی CMOS با پروسسور تصویر DIGIC 7 است که می‌تواند در فیلم‌برداری به وضوح 1080p با 60 فریم در ثانیه دست پیدا کند. وای‌فای، بلوتوث و NFC جزء مشخاصت این دوربین بوده و صفحه‌نمایش 3 اینچی لمسی آن نیز ظاهرا متحرک  است.

ظاهرا تمامی 45 نقطه اتوفوکوس این دوربین از نوع Cross-type بوده و قیمت آن نیز طبق اطلاعات این سایت برای بدنه تنها رقم 1,999 دلار خواهد بود که در صورت به حقیقت پیوستن این رم 100 دلار ارزان‌تر از EOS 6D اصلی در زمان ارائه این دوربین به  بازار است. طبق اطلاعات این درگاه، معرفی رسمی EOS 6D Mark II‌در 29 ژوئن (8 تیر) انجام شده و حضور آن در بازار نیز به ماه آگوست موکول خواهد شد. با توجه به اینکه این خبر هنوز به صورت رسمی تأیید نشده همچنان نمی‌توان با اطمینان از صحت تمامی اطلاعات در آن سخن گفت.

منبع

ارسال یک پاسخ