سامسونگ گلکسی J7 Max با قیمت مناسب و صفحه‌نمایش 5.7

0
4350
سامسونگ گلکسی J7 Max با قیمت مناسب و صفحه‌نمایش 5.7

سامسونگ در سری J در یکی دو سال گذشته دیوایس‌های ارزان‌قیمت و در عین حال قدرتمندی را در رده میانی رو به پایین عرضه کرده که برخی از آنها همچون J7 2016 به جمع پر فروش‌های این برند نیز راه یافته‌اند امروز تصویری از یک گوشی همچنان معرفی نشده در این کلاس با نام گلکسی J7 Max منتشر شده که نمایی از طراحی گوشی همراه با مشخصات آن را به نمایش می‌گذارد.

در این عکس منتسب به گلکسی J7 Max به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی فول اچ‌دی با فناوری ساخت TFT اشاره شده که این آخری در بین محصولات مختلف سامسونگ در کلاس میانی و پیشرفته کاملا بی‌سابقه است چرا که این شرکت از مدت‌ها پیش تقریبا تمامی گوشی‌های سری A، J و C را پنل‌های OLED روانه بازار کرده بود. پردازش در این گوشی طبق این عکس با پروسسور Helio P10 انجام می‌شود که در بین چیپ‌ست‌های موبایلی، یک پروسسور رده میانی رو به پایین است. رم 4 گیگابایت بوده و حافظه داخلی 64 گیگابایت است.

دوربین‌های گوشی هر دو 13 مگاپیکسلی هستند اما دوربین اصلی دارای فوکوس خودکار بوده و گشودگی دیافراگم آن نیز f1/7 است. از سامسونگ Pay در این مدل پشتیبانی شده و باتری آن نیز 3,300mAh ظرفیت دارد. در نهایت نسخه سیستم‌‌عامل اندروید این گوشی نیز طبق انتظار نسخه هفتم یا نوقا خواهد بود. این گوشی طبق اطلاعات این منبع خبری در دو رنگ مشکی و طلایی با قیمتی در حدود 311 دلار به فروش می‌رسد و ارائه و معرفی آن نیز احتمالا در هفته دوم ژوئن (از 18 خرداد) صورت می‌پذیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ