Mi Mix نانو با صفحه‌‌نمایش 5.5 اینچی می‌آید؟

0
2060
اطلاعات مقدمانی از mi mix نانو از شائومی

چندی پیش با معرفی گوشی Mi Mix در کنار Mi Note 2 با صفحه‌‌نمایشی که تقریبا به طور کامل بخش جلویی دستگاه را پوشانده بود، شرکت شائومی با دیگر بر سر زبان‌ها افتاد و با عرضه این مدل در چین نیز هر بار رکورد سرعت فروش تازه‌ای برای آن ثبت شد. گوشی Mi Mix اما با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با وجود آنکه اندازه یک گوشی 6 اینچی معمولی به نظر می‌رسد، هنوز نیز برای برخی کاربران بیش از اندازه بزرگ است. حالا اطلاعات تازه به ارائه گوشی Mi Mix نانو با صفحه‌نمایش کوچک‌تر 5.5 اینچی اشاره دارند.

چند روز پیش از این گوشی چند عکس نچندان واضح در دسترس قرار گرفت که البته خاموش بودن صفحه‌‌نمایش در این تصاویر ظن واقعی نبودن آنها را تا حدودی می‌تواند تقویت کند.

اطلاعات مقدمانی از mi mix نانو از شائومی

امروز اما با نمایش تصویری از اطلاعاتی که منسب به Mi Mix نانو است می‌توان با اطمینان بیشتری از حضور پروژه گوشی Mi Mix با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی سخن گفت. طبق این تصویر که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده جدا از صفحه‌‌نمایش 5.5 اینچی از چیپ‌ست Snapdragon 821 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در Mi Mix نانو استفاده شده که تغییر بزرگ آن نسبت به Mi Mix اصلی به کاهش حافظه داخلی از 128 و 256 گیگابایت به تنها 64 گیگابایت تعلق دارد. با توجه به نوع خاص صفحه‌نمایش این گوشی ظاهرا باید انتظار مشاهده دیوایسی در ابعاد یک گوشی 5.3 یا حتی 5.2 اینچی را داشت.

اطلاعات مقدمانی از mi mix نانو از شائومی

قیمت Mi Mix نانو از 3500 یوان (حوالی 510 دلار) در می میکس اصلی ظاهرا کمتر شده و به 3000 دلار (حوالی 435 دلار) خواهد رسید. در مورد سایر قسمت‌های این گوشی از جمله وضوح دوربین و مواردی از این دست اطلاعات چندان دیگری در دسترس نیست.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ