پازل Note 5 و گلکسی S6 edge Plus تکمیل‌تر شد

0
2246
اطلاعات رخنه کرده در مورد نوت 5 و s6 edge plus

پس از ارائه اطلاعات تایید نشده در مورد پرچمداران آینده در چند روز گذشته، این بار نیز اطلاعات تازه‌ای در مورد گوشی‌های آینده سامسونگ در دسترس قرار گرفته است. تفاوت اصلی در این میان این است که به جز اطلاعات درمورد Note 5 این بار اطلاعات تازه‌ای در مورد اسمارت‌فون دو طرف خمیده گلکسی S6 edge Plus نیز در دسترس قرار گرفته است که پردازنده آن از همه جالب‌تر خواهد بود.

پیش از این در خبرهای قبلی به سایز 5.89 اینچی صفحه‌نمایش Note 5 اشاره شده بود اما این بار در در اطلاعات تازه سایز صفحه‌نمایش کوچک‌تر تقریب زده شده و به 5.67 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن QHD رسیده است. این تقریب در صورت به وقوع پیوستن اطلاعات قبلی در زمینه عرض گوشی که 77.3 میلیمتر عنوان شده بود را نیز به احتمال فراوان با تغییر روبرو می‌کند. در بخش پردازش این گوشی از چیپ‌ست Exynos 7422 استفاده شده که نسل جدید و قوی‌تر چیپ‌ست Exynos 7420 حاضر در خانواده S6 به حساب می‌آید.

گلکسی S6 edge Plus - اطلاعات رخنه کرده در مورد نوت 5 و s6 edge plus

در تکه دیگری از اطلاعات جدید به برخی مشخصات گوشی گلکسی S6 edge Plus اشاره شده که همانند نسل قبلی خود بار دیگر در هر دو سمت با خمیدگی روبرو شده است. نکته جالب در این میان به چیپ‌ست پردازشی گوشی تعلق دارد که طبق گفته‌های تایید نشده از نوع Snpadragon 808 خواد بود. این چیپ‌ست در زمان ارائه این گوشی به بازار با توجه به احتمال فراوان ارائه Snapdragon 820 تا آن موقع، سومین چیپ‌ست از لحاظ قدرت در خانواده پروسسورهای کوالکام به حساب می‌آید.

دوربین 16 مگاپیکسلی دارای لرزه‌گیر اپتیکال، با فیلم‌برداری 4K، دوربین جلوی 5، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و ارائه با اندروید 5.1.1 دیگر مشخصات احتمالی گلکسی S6 edge Plus را تشکیل می‌دهند.

منبع

ارسال یک پاسخ