تایید شد: NEXUS بعدی ال‌جی با طراحی اختصاصی

0
2339
احتمال ساخته شدن نکسوس بعدی توسط هواوی

صحبت‌های فراوانی در مورد شرکت‌هایی که وظیفه ساخت نسل بعدی گوشی‌های NEXUS را بر عهده دارند در چند ماه گذشته به میان آمده و به جز هواوی، ال‌جی نیز از شرکت‌هایی بود که در این زمینه به آن اشاره شده است. نکسوس ال‌جی اما اینک تا حدودی جدی‌تر شده و نه‌تنها اینک تصویری احتمالی از آن در دست است بلکه در زمینه طراحی آن نیز احتمالا با یک گوشی اختصاصی روبرو می‌شویم.

صحبتهای گذشته در مورد NEXUS بعدی ال‌جی به شباهت آن به G4‌ و ساخته شدن آن براساس این مدل اشاره داشت اینک اما این اطلاعات طبق گفته‌های یک منبع رد شد و نکسوس ال‌جی براساس هیچ‌یک از گوشی‌های فعلی این شرکت نبوده و طراحی و پلتفرم اختصاصی و ویژه‌ای خواهد داشت. طبق گزارشی از AndroidPIT یک منبع آگاه نزدیک به ال‌جی ساخته شدن یک نکسوس جدید در سال 2016 توسط این شرکت را تایید کرده است.

NEXUS - اطلاعات در مورد نکسوس آینده lg

پیش از این در تصویری که در سایت گوگل به نمایش گذاشته شده بود یک گوشی ناشناخته در دست یک شخص دیده می‌شد که برخی شباهت‌های ظاهری به نکسوس 5 دارد اما از لحاظ ظاهری بسیار بزرگ‌تر از آن است این مسئله این امکان را به وجود می‌آورد که احتمالا در حال نگاه کردن به نسل بعدی نکسوس‌های گوگل هستیم.

منبع

ارسال یک پاسخ