انتشار اولین عکس با کیفیت از گلکسی اس 8 اکتیو

0
3143
انتشار اولین عکس با کیفیت از گلکسی اس 8 اکتیو

روز گذشته با شما در مورد گوشی گلکسی S8 اکتیو با استاندارد نظامی MIL-STD-810G و مشخصاتی مشابه گوشی S8 اصلی سخن گفتیم. در مورد اس 8 اکتیو تا به امروز خبرهای بسیاری منتشر شده و علاوه بر مشخصات کامل حتی یک ویدئوی hands-on نیز از آن در دسترس قرار دارد. این گوشی اما هیچگاه در یک عکس با وضوح بالا ظاهرا نشده بود که این موضوع نیز امروز به لطف لیکر معروف evleaks برطرف شد و تصویر کاملی از گلکسی اس 8 اکتیو را می‌توانیم در زیر مشاهده کنیم.

انتشار اولین عکس با کیفیت از گلکسی اس 8 اکتیو

S8 Active‌ همانطور که پیش از این نیز اشاره شد مثل S8 اصلی از یک صفحه‌‌نمایش 5.8 اینچی با وضوح 2960×1440 پیکسلی بهره می‌برد و از این لحاظ تفاوتی با قبل ندارد اما تفاوت مهم به حذف شدن کناره‌های خمیده این صفحه‌نمایش و بالا آمدن اندک کناره‌های فلزی و ضخیم گوشی برای محافظت از این صفحه‌نمایش تعلق دارد که در تصویر بالا این موضوع را به روشنی می‌توان ملاحظه کرد. یک نکته جالب در این تصویر که S8 اکتیو را از تمامی گوشی‌های قبلی سری Active سامسونگ مجزا می‌کند همچنان نبودن دکمه‌های زیر صفحه‌نمایش است؛ سامسونگ در دیگر گوشی‌های این سری برای تضمین کارکرد دستگاه حتی در زیر آب دکمه‌٫ای فیزیکی فشاری را در زیر صفحه‌نمایش در نظر می‌گرفت اما در این مدل به دلیل نوع طراحی دستگاه ترجیح طراحان دستگاه به نبود هرگونه دکمه در زیر صفحه‌نمایش حتی به قیمت نارضایتی کاربران است. این نوع طراحی اس 8 اکتیو را تا حدودی به G6 ال‌جی نیز شبیه ساخته است.

پردازنده، دوربین، حافظه داخلی و رم در این گوشی هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته و سیستم‌عامل آن نیز هنوز اندروید 7 نوقا است. یک تفاوت مهم دیگر در S8 Active نسبت به S8 عادی به ظرفیت باتری آن تعلق دارد که از 3 هزار اینک به 4 هزار میلی آمپر رسیده است. هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی و با چه قیمتی این مدل را وارد بازار می‌کند اما می‌توان انتظار قیمت به نسبت بالاتری در مقایسه با S8 اصلی برای این مدل داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ