عکس واقعی P10 اینک به نقل از یک منبع رسمی : FCC

0
2691
عکس واقعی P10 اینک به نقل از یک منبع رسمی : FCC

تا به امروز حجم بسیار وسیعی از اطلاعات در مورد هواوی P10 منتشر شده است که از آن جمله می‌توان به یک صفحه‌نمایش خمیده در کناره‌ها، احتمال حضور سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و ورژن و قیمت‌های هواوی P10 و P10 Plus‌ اشاره کرد. چندی پیش نیز لیکر معروف، OnLeaks ویدئوی 360 درجه‌ای را طبق اطلاعات به دست آمده و تصاویر منسب به آن منتشر کرد. امروز اما عکس واقعی P10 از یک منبع کاملا قابل اتکاء یعنی موسسه FCC که وظیفه تأیید عملکرد گوشی‌‌ها را بر عهده دارد در دسترس قرار گرفته است.

این عکس واقعی P10 البته طبیعتا به صورت رسمی منتشر نشده و باید آن را یک تصویر رخنه کرده به بیرون تلقی کرد. عکس واقعی P10 البته نکته جدید و خاصی را در مورد این گوشی به نمایش نمی‌گذارد و تقریبا هر آنچه تا به امروز در مورد این مدل می‌‌دانستیم در آن دیده می‌شود که از آن جمله باید به شباهت دستگاه به P9، انتقال دکمه هوم به زیر صفحه‌نمایش و دوربین‌های دوگانه اشاره کرد. طبق آخرین اطلاعات ظاهرا P10 قرار است در رنگ‌های آبی، طلایی و سبز عرضه شود که تصویر بالا به رنگ طلایی است. نکته دیگر اینکه ظاهرا این مدل همان P10 است و تصویر P10 Plus که نسخه بزرگ‌تر این گوشی است را به نمایش نمی‌گذارد.

طبق اطلاعات به دست آمده، هواوی قرار است P10 و احتمالا P10 Plus را در 27 فوریه در کنگره جهانی موبایل، MWC 2017 به صورت رسمی معرفی کند.

منبع

ارسال یک پاسخ