اندروید وِر رسما به Wear OS تغییر نام داد

0
1586
اندروید وِر رسما به Wear OS تغییر نام داد

سیستم‌عامل اختصاصی گوگل برای ساعت‌های هوشمند موسوم به Android Wear که تا به امروز در بیش از 50 اسمارت‌واچ به کار گرفته شده است از امروز یک اسم جدید دارد. امروز گوگل در پستی در بلاگ این شرکت از تغییر نام اندروید وِر به Wear OS خبر داد که بسیار به نام‌گذاری‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اپل و مواردی چون iOS، macOS و tvOS شباهت دارد. گوگل شباهت Wear OS به محصولات اپل را البته چندان انکار نیز نکرده است و در پست بلاگی خود اینچنین می‌گوید :
«همچون تکنولوژی و شراکت‌های ما، کاربران‌مان نیز در حال کامل شدن هستد. در [سال] 2017 یکی از [هر] سه دارنده ساعت اندروید وِر همچنین از یک آیفون نیز استفاده کرده است. بنابراین در حالی‌که صنعت ساعت‌های هوشمند در حال آماده شدن برای یک [نمایشگاه] Baselworld جدید در هفته آینده است، یک نام جدید که تکنولوژی، دیدگاه و مهم‌تر از همه مردمی که از ساعت‌های ما استفاده می‌کنند را بهتر منعکس می‌کند معرفی می‌کنیم»

اندروید وِر رسما به Wear OS تغییر نام داد
این نام‌گذاری جدید البته تغییری در سایت گوگل در توسعه Wear OS ایجاد نمی‌کند و مثل گذشته باید منتظر بهبود امکانات و افزوده شدن قابلیت‌های جدید به این پلتفرم باشیم. گوگل در ادامه پست خود به وجود کارهای هیجان‌انگیزتر در آینده اشاره کرده که شاید نشانه‌ای برای دیدن قابلیت‌های متفاوت در آینده باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ