اکوی جدید، اکو پلاس و اکو اسپات اسپیکرهای جدید آمازون

0
2460

شرکت آمازون شب گذشته محصولات سری اکو این شرکت را با چهار محصول جدید به نام‌های اکوی جدید، اکو پلاس ، اکو اسپات و اکو کانکت گسترش داد. اکوی جدید محصول با طراحی جدید از اکوی اولیه آمازون است که 3 سال پیش عرضه شده بود. این مدل از یک توئیتر جدید و یک ووفر 2.5 اینچی برخوردار است که برای بهبود صدا از دالبی بهره می‌برد. فناوری جدید تشخیص صدا در محیط‌های شلوغ یکی دیگر از امکانات این اسپیکر است که در اوج سر و صدا نیز به گفته آمازون می‌تواند صدای کاربر را تشخیص دهد.

پاکوی جدید، اکو پلاس و اکو اسپات اسپیکرهای جدید آمازون

این مدل در طرح و رنگ‌های متفاوت برای پوسته بیرونی آن عرضه می‌شود که از آن جمله می‌توان به طرح پارچه ذغالی، طرح پارچه خاکستری، طراح پارجه ماسه‌ای، بلوطی، چوب گردو و نقره‌ای اشاره کرد. این مدل از 31 اکتبر عرضه شده و 100 دلار قیمت دارد.

اکو پلاس کاملا به مدل اولیه سه سال پیش شباهت دارد اما رنگ نقره‌ای یا سفید یا مشکی دارد این مدل یک کارکرد اسمارت‌هاب دارد که به آن اجازه برقراری ارتباط و کنترل وسائل خانگی هوشمند از لامپ‌های روشنایی تا درهای ورودی، دوربین‌های امنیتی و ترموستات را می‌دهد. این مدل هر کاری که مدل عادی انجام می‌دهد را نیز می‌تواند به انجام برساند.

اکوی جدید، اکو پلاس و اکو اسپات اسپیکرهای جدید آمازون

این مدل نیز از 31 اکتبر عرضه شده و 150 دلار قیمت‌گذاری شده است برای مدتی محدود یک لامپ هوشمند فیلیپس نیز همراه اکو پلاس عرضه می‌شود.

مدل جدید اکو اسپات همچون یک ساعت زنگ‌دار است که یک صفحه‌نمایش کوچک رنگی داشته که عملکرد آن درست به همان صورت اسپیکر اکو Show است. روی این اسپیکر بازخورد سوالاتی که توسط کاربران پرسیده می‌شود نیز به نمایش در می‌آید. در این صفحه‌نمایش بدون نیاز به پرسیدن، وضعیت آب و هوا را نیز می‌توان مشاهده کرد.

اکوی جدید، اکو پلاس و اکو اسپات اسپیکرهای جدید آمازون

صفحه‌نمایش این مدل 2.5 اینچی گرد است و یک اسپیکر 1.4 اینچی دارد. قیمت این مدل 130 دلار است و اندکی دیرتر در 19 دسامبر عرضه می‌شود.

در نهایت آخرین محصول اکو کانکت نام دارد که یار کمی دیگر اکوها بود و برای فعالیت به یکی از اسپیکرهای هوشمند آمازون نیاز دارد. این دستگاه به تلفن خانگی شما وصل شده و اجازه می‌دهد که با کمک یکی از اسپیکرهای اکو تماس تلفنی برقرار کنید.

اکوی جدید، اکو پلاس و اکو اسپات اسپیکرهای جدید آمازون

این محصول 35 دلار قیمت داشته و از 13 دسامبر عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ