با aptX Adaptive آشنا شوید و از جک هدست خداحافظی کنید!

0
1790
با aptX Adaptive آشنا شوید و از جک هدست خداحافظی کنید!

روز داغ نمایشگاه IFA 2018 همچنان ادامه دارد و کوالکام نیز به جمع شرکت‌های خبرساز این رویداد پیوسته است. شرکت کوالکام امرو زاز کدک جدید aptX Adaptive برای صدای بلوتوث رونمائی کرده که صدی بی‌سیم با کیفیت بالا بدون افت و قطعی را برای کاربران به همراه می‌آورد. استاندارد aptX Adaptive با امکان دادن صدا با توجه به محتوا طراحی شده است و فارغ از اینکه در حالی بازی کردن،‌ تماشای ویدئو یا گوش دادن به لیست موسیقی محبوب روی Spotify باشید، صدا را متناسب با محتوا تنظیم می‌کند.

از جمله امکانات این استاندارد می‌توان به امکان سوئیچ آسان مابین انتقال‌های اصطلاحا low-latency و high frequency روی یک آنتن تکی برای همه دستگاه‌های مجهز به راه‌‌حل‌های پردازشی کوالکام اشاره کرد. این استاندارد همچنین با نسخه‌های قبلی خود از جمله aptX و aptX HD نیز متناسب است و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

با aptX Adaptive آشنا شوید و از جک هدست خداحافظی کنید!

به گفته کوالکام استاندارد جدید aptX Adaptive در چیپ‌ست همچنان معرفی نشده اسنپ‌دراگونی که در آینده معرفی خواهد شد در دسترس قرار می‌گیرد که به احتمال قوی منظور کوالکام Snpadragon 855 است که احتمالا در اواخر ماه دسامبر طبق رویه معمول کوالکام معرف می‌شود اما گوشی‌های مجهز به این استاندارد احتمالا تا اوائل سال آینده میلادی و نمایشگاه CES 2019 به صورت رسمی معرفی نخواهند شد. با ارتقاء کیفیت این استاندارد صوتی احتمالا در سال آینده شرکت‌های بیشتری به جز برندهائی مثل HTC،‌ سونی و هواوی در پرچمداران خود اقدام به حذف جک 3.5 میلی‌متری هدست خواهند کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ