بسته‌های ترکیبی جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل معرفی شد

0
1869
بسته‌های ترکیبی جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل معرفی شد

Spomsored

شاتل موبایل از ارائه بسته‌های ترکیبی جدید خود شامل سیم کارت، دقایق مکالمه و پیامک، ترافیک اینترنت همراه و اشتراک نماوا به مشترکین جدید این اپراتور تلفن همراه کشور به مناسب فرارسیدن نوروز باستانی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، مشترکین جدیدی که در بازه زمانی 15 تا 29 اسفند نخستین تماس را از سیم‌کارت خود برقرار کنند؛ براساس بسته آغازین انتخابی، علاوه بر سیم‌کارت، تا سه ماه مکالمه و پیامک نامحدود، تا 53 گیگابایت حجم اینترنت همراه، اشتراک یک ماهه سرویس تماشای فیلم و سریال نماوا و بسته کتاب صوتی دریافت می کنند.

براساس این گزارش، بسته آغازین شماره چهار شاتل موبایل شامل سیم‌کارت، 51 گیگابایت اینترنت همراه برای ماه اول و یک گیگابایت اینترنت در ماه دوم و یک گیگابایت اینترنت در ماه سوم، سه ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و 300 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 3300 پیامک برای سه ماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان نماوا و بسته کتاب صوتی به قیمت 40 هزار تومان عرضه می‌شود. این بسته به مشترکین فعلی خدمات ADSL شاتل برای ماه اول با 101 گیگ اینترنت و 3 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه عرضه می شود.

سیم‌کارت و بسته آغازین شماره دو شاتل موبایل با 12 گیگابایت اینترنت یک ماهه، 30 روز مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود، 100 دقیقه مکالمه و 2100 پیامک یک ماهه با هزینه 25 هزار تومان عرضه می شود. این بسته برای مشترکین فعلی ADSL شاتل با 52 گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه و 2 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه عرضه میشود.

سیم کارت و بسته آغازین شماره یک شاتل موبایل از بسته‌های ترکیبی جدید این اپراتور نیز تا 29 اسفندماه به همراه 5.5 گیگابایت اینترنت یک ماهه، 30 روز مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و 100 دقیقه مکالمه و 1100 پیامک یک ماهه به همراه اشتراک نماوا و بسته کتاب صوتی به قیمت 18 هزارتومان ارائه می‌شود. این بسته برای مشترکین فعلی خدمات ADSL شاتل با 11 گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه و 1 گیگابایت حجم اینترنت ثابت 7 روزه فعال سازی می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشترکین فعلی سیم کارت‌های شاتل موبایل هم که تا پیش از 6 اسفند به این شبکه پیوسته اند، 20 گیگابایت اینترنت همراه 7 روزه بعنوان هدیه نوروزی دریافت میکنند. این دسته از مشترکین در صورت برقراری حداقل 15 دقیقه مکالمه در بازه زمانی 15 اسفند تا 15 فروردین، علاوه بر هدیه فوق در تاریخ 20 فروردین 97 تا 50 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های ترکیبی جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره 09981000000 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ