بلک شارک ، گوشی گیمینگ شائومی هفته دیگر در بازار؟

0
2218
بلک شارک ، گوشی گیمینگ شائومی هفته دیگر در بازار؟

بلک شارک نامی ست که به گوشی گیمینگ شرکت شائومی اطلاق می‌شود و امروز یک طرح یا sketch اولیه از آن به بیرون درز پیدا کرد. شرکت شائومی پیش از این تأیید کرده بود که هفته آینده در 13 آوریل (24 فروردین) یک گوشی مخصوص بازی را به بازار عرضه می‌کند و حالا از روی این طرح اولیه می‌توان چند نکته مهم از این گوشی را با درصد احتمال بالا حدس زد.

بلک شارک همانطور که از تصویر بالا دیده می‌شود فرمی مشابه حرف انگلیسی X‌ را در مرکز دارد و کناره‌های آن نسبت به یک گوشی معمولی حالتی زاویه‌دارتر دارند. بدین‌ترتیب گوشی تشکیل یک هشت ضلعی را می‌دهد که آنتن‌های آن در کناره‌های بالا و پائین قرار گرفته‌اند و در مجموع چهار خط آنتن در این قسمت‌ها دیده می‌شود. این آنتن‌ها با چرخش در جهت عقربه‌های ساعت شامل آنتن‌های GPS‌ وای‌فای در کناره سمت چپ بالا و آنتن LTE‌ در کناره سمت راست بالا می‌شوند و در پائین نیز آنتن سمت راست به Wi-Fi MIMO تعلق دارد و آنتن سمت راست بار دیگر به LTE تعلق خواهد داشت. این طراحی ظاهرا باعث بهبود آنتن‌دهی دستگاه شده و حتی وقتی گوشی در دستان کاربر کاملا احاطه شده مشکلی در آنتن‌دهی در آن ایجاد نمی‌شود.

در رابطه با بقیه مشخصات بلک شارک در حال حاضر از پروسسور Snapdragon 845، رم 8 یا 6 گیگابایتی و حداقل حافظه 32 گیگابایتی نیز پیش از این در بنچ‌مارک AnTuTu این گوشی مشاهده شده است. در رابطه با صفحه‌نمایش با اینکه هنوز از سایز آن اطلاع نداریم اما 18:9 بودن نسبت تصویر و وضوح 1,080×2,160 پیکسل در این پنل به میزان زیادی تأیید شده است. Android 8.1 Oreo‌ همراه با پوسته MIUI دیگر نکات قابل اشاره در مورد این گوشی را تشکیل می‌دهند و هنوز در مورد قیمت دستگاه اطلاعی در دست نداریم.

منبع

ارسال یک پاسخ