تا پائیز منتظر AirPods رنگی و کیس شارژینگ نباشید!

0
1492
این پائیز منتظر AirPods رنگی و کیس شارژینگ باشید

اپل بیش از یک سال پیش در جریان رونمائی از آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X از قابلیت جدیدی برای هدست‌های بی‌سیم AirPods این شرکت رونمائی کرد که از طریق آن امکان شارژ بی‌سیم این هدست‌ها به کمک قاب آنها فراهم می‌شد. این ویژگی اما از آن زمان تاکنون مسکوت مانده و در خبرها و اطلاعات مربوط به این کمپانی، سخنی از آنها در میان نیست. این بار اما به گفته Steve Hemmerstoffer، یک فعال دیجیتال، این گزینه همراه با AirPods رنگی به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. طبق این اطلاعات کیس شارژینگ جدید همراه با AirPods‌های تازه‌ای ارائه نمی‌شود و به جای آن شرکت سازنده آنها را به صورت باندل همراه نسل فعلی ارائه خواهد کرد.

این پائیز منتظر AirPods رنگی و کیس شارژینگ باشید

جدا از این مورد، Hemmerstoffer معتقد است که نسل دوم AirPods در 29 مارچ معرفی نشده و برای مشاهده آنها باید تا پائیز سال 2019 و زمان رونمائی از آیفون‌های جدید شرکت اپل به انتظار نشست. نسل دوم AirPods طبق گزارش‌های اخیر دارای چیپ صوتی بهبود یافته، ویژگی‌های مرتبط با سلامتی و یک پوشش تازه برای کاهش لغزش است.

در مورد رنگ هدست‌های AirPods در حالی‌که پیش از این صخبت‌هائی در مورد نسخه مشکی دستگاه به گوش می‌رسد و Hemmerstoffer نیز این موضوع را رد یا تأیید نکرده است اما صحبت از AirPods رنگی با رنگ‌های تازه در میان است.

منبع

 

ارسال یک پاسخ