آنتن آیفون در سال 2019 متحول می‌شود: پیش به سوی 5G

0
1993
آنتن آیفون در سال 2019 متحول می‌شود: پیش به سوی 5G

پس از پایان هیاهوی سخت‌افزاری محصولات اپل در سال 2018 با معرفی آیفون XS، آیفون XS Max، آیفون XR همراه با iPad Pro 11‌ و iPad Pro 12.9 حالا می‌توانیم نگاه‌مان را به آن‌سوتر از این محصولات یعنی تولیدات سال 2019 اپل به خصوص در رده آیفون‌ها بدوزیم. معمولا اطلاعات مربوط به آیفون‌های بعدی اپل چند ماه قبل از ارائه آنها به صورت تأیید نشده در اختیار کاربران قرار می‌گیرند اما این بار به لطف یکی از معتبرترین تحلیلگران این رده که سابقه قابل اعتمادی در رابطه با محصولات اپل دارد می‌توانیم به یک نکته جدید در مورد آیفون‌های بعدی اپل اشاره کنیم. طبق اطلاعاتی که Ming-Chi Kuo در اختیار سایت 9to5Mac قرار داده است اپل طراحی آنتن آیفون در محصولات سال 2019 را متحول خواهد کرد. به گفته Kuo آیفون‌های اسل 2019 اپل با فناوری تازه‌ای در زمینه آنتن ارائه می‌شوند که بیش از همه به علت حرکت این شرکت برای پشتیبانی از 5G در گوشی‌های سال 2020 خواهد بود.

آنتن آیفون در سال 2019 متحول می‌شود: پیش به سوی 5G

آنتن آیفون در محصولات سال 2019 طبق این گزارش از آنتن‌های پلیمر کریستال مایع (Liquid Crystal Polymer) به آنتن‌های “پی اطلاح شده” یا Modified Pi تغییر پیدا خواهند کرد. این تغییر در آنتن آیفون به گفته این منبع برای بهبود بازده آنتن‌ها و تسهیل فرایند ساخت آنها صورت گرفته است. این تغییر ظاهرا، تأثیر بزرگی روی قیمت نهائی آیفون‌های سال 2019 باقی نخواهد گذاشت و با وجود حفظ ترکیب شش آنتنه، احتمالا شاید به چند درصدی کاهش (حداقل در سمت قطعات تأمین شده از سوی اپل) خواهد انجامید.

هنوز اظهارنظر در مورد ترکیب و امکانات آیفون‌های سال 2019 بسیار زود است اما از همین ابتدا خبرهای ابتدائی و تأیید نشده‌ای مثلا در مورد حذف 3D Touch‌ از این مدل‌ها و بهبود سنسور Face ID برای اسکن چهره به گوش می‌رسد. یکی دیگر از نقاط ابهام در مورد این گوشی‌ها، نحوه نام‌گذاری آنهاست و هنوز مشخص نیست که اپل آنها را با نام iPhone XS 2 یا iPhone 11‌ یا یک نام به کل متفاوت دیگر خواهد نامید.

منبع

ارسال یک پاسخ