تصاویر جاسوسی از شیائومی Mi Mix 2s شباهت به آیفون X

0
3725
تصاویر جاسوسی از شیائومی Mi Mix 2s شباهت به آیفون X

نزدیک به دو ماه پیش شرکت شائومی از گوشی جدید شیائومی Mi Mix 2 رونمایی کرد این گوشی در بالای صفحه‌نمایش از حاشیه بسیار باریک و اندکی برخوردار بود که آن را در مقایسه با برترین‌های این رده نیز در جایگاه بالاتری قرار می‌داد امروز با اینکه انتظار مشاهده گوشی دیگری از شائومی در این سطح به این زودی نمی‌رفت، تصاویر تازه‌ای از یک گوشی منتشر شده که منبع خبر از آن با نام شیائومی Mi Mix 2s یاد می‌کند. این گوشی همانطور که از نام آن مشخص است نسخه بهینه‌ای از Mix 2 به حساب می‌آید که شباهت غریبی نیز به آیفون X اپل دارد. این شباهت در بالای صفحه‌نمایش و جایی‌که بریده‌گی معروف آیفون 10 دیده می‌شود، قرار دارد و بالاخره در آن جایگاه دوربین دوم به بالای صفحه‌نمایش منتقل شده است. انتقال دوربین دوم به بالای شیائومی Mi Mix 2s از آن جهت اهمیت دارد که در دو نسل قبلی این خانواده این دوربین در پایین قرار داشت و به رقم حاشیه بسیار اندک در بالا، پایین گوشی همچنان حاشیه نسبتا زیادی داشت.

Xiaomi-Mi-Mix-2s Xiaomi-Mi-Mix-2s

یک نکته جالب در رابطه با این تصاویر شیائومی Mi Mix 2s ، نشان داده شدن بخش پایینی گوشی است که در آن برخلاف مدل‌هایی پیشن با حاشیه بسیار کوچکی روبرو می‌شویم.

تصاویر جاسوسی از شیائومی Mi Mix 2s شباهت به آیفون X

تعبیه این نوع بریدیگی در بالا با اینکه ممکن است برخی از کاربران را به دلیل شباهت گوشی به آیفون 10، به این مدل جذب کند اما همچنان به دلیل آنکه تقریبا تمامی اپلیکیشن‌های فعلی اندرویدی از حاشیه‌های دو طرف بالای صفحه‌نمایش استفاده نمی‌کنند، این قسمت عملا بدون استفاده مانده و ظاهر جذابی را به نیز به نمایش نمی‌گذارد.

منبع

ارسال یک پاسخ