انتشار تصاویر رسمی گوشی مخصوص بازی ریزر فون 2

0
1875
انتشار تصاویر رسمی گوشی مخصوص بازی ریزر فون 2

شرکت معتبر razer کابقه‌ای طولانی در زمینه ساخت تجهیزات مرتبط با بازی دارد سال گذشته در همین حوالی از گوشی مخصوص بازی Razer Phone رونمائی کرد و حالا پس از گذشت یک سال از مدتی پیش زمزمه‌هائی مبنی بر ارائه نسل بعدی این مدل با نام ریزر فون 2 به گوش می‌رسد. برای دیدن ریزر فون 2 احتمالا باید یکی دو هفته دیگر به انتظار نشست اما اگر قصد دیدن طراحی این اسمارت‌فون را دارید می‌توانید همین امروز آن را ببینید. تصویر این گوشی (عکس زیر) که ظاهرا عکس رسمی دستگاه به حساب می‌آید توسط لیکر معروف evleaks یا Evan Blass منتشر شد که شایعات و خبرهای قبلی در مورد ایجاد نشدن تغییرات گسترده در این گوشی نسبت به سال قبل را تأیید می‌کند.

باا ینکه طراحی باکسی و نوارهای ضخیم و متخلخل بالا و پائین صفحه‌نمایش تغییری در ریزر فون 2 نکرده‌اند اما با اندکی دقت بیشتر تغییرات مشهودی را در این گوشی نسبت به گذشته می‌توان مشاهده کرد که مهم‌ترین آنها بی‌شک به دوربین دوگانه بخش پشتی که جایگاه آن به مرکز بالای این قسمت منتقل شده است تعلق دارد. سال پیش لوگوی ریزر در بخش پشتی به صورت ساده طراحی شده بود اما این بار بسیاری از کاربران انتظار دیدن لوگوئی با امکان تغییر رنگ در طیف RGB را دارند که برای یک گوشی مخصوص بازی، حذابیت بالائی را ایجاد می‌کند. در همین رابطه Evan Blass که تصویر رسمی ریزر فون 2 را در این نوبت منتشر کرده است ظاهرا تأیید کرده که لوگوی بخش پشتی یک LED درخشان است که در زمان بازی یا هنگام دریافت نوتیفیکیشن روشن می‌شود.

طبق اطلاعات غیر رسمی منتشر شده در مورد این گوشی، Razer Phone 2 به چیپ‌ست Snapdragon 845، رم 8 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی مجهز است و احتمالا همچنان دارای سیستم‌عامل اندروید 8.1 Oreo خواهد بود. روی صفحه‌نمایش گوشی تاریخ 10 اکتبر درج شده و بدین‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که هفته آینده در 18 مهرماه این گوشی به صورت رسمی معرفی شود.

منبع

ارسال یک پاسخ