تصاویر نزدیک و واضحی از Galaxy Z Flip3 5G سامسونگ

0
1303
تصاویر نزدیک و واضحی از Galaxy Z Flip3 5G سامسونگ

Galaxy Z Flip3 5G قرار است در اواسط تابستان سال جاری و در ماه آگوست رونمایی شود این گوشی که جانشینی بر Z Flip این کمپانی می‌شود همچنان یک گوشی تاشو به سبک clamshell سال‌های دور است که در هنگام بسته بودن حجم بسیار کوچکی دارد اما پس از باز شدن مشابه یک گوشی عادی و امروز می‌شود. به بیان دیگر با گوشی تاشویی روبرو هستیم که از وسط خم شده و اندازه آن به نصف کاهش پیدا می‌کند. تا به امروز تصاویر متعددی منتسب به این گوشی منتشر شده و حالا لیکر معروف Evan Blass که آن را با حساب توییتری evleaks می‌شناسیم تصاویر دیگری را از این گوشی در هر چهار رنگ طلایی، سبز زیتونی، مشکی و ارغوانی منتشر کرده است.

در تصاویر متحرک یا GIF منتشر شده از سوی Evan Blass، گوشی تاشوی بعدی سامسونگ از همه زوایا و در تمامی رنگ‌ها مشخص شده و بدین‌ترتیب هیچ نقطه ابهامی حداقل در مورد طراحی این مدل وجود نحواهد داشت.

آنچه تا به امروز در مورد Galaxy Z Flip3 5G سامسونگ می‌دانیم این گوشی را دارای یک صفحه‌‌نمایش 6.7 اینچی داخلی با نرخ رفرش 120 هرتزی نشان می‌دهد که یک دوربین ساغی پانچی 10 مگاپیکسلی بالای صفحه‌نمایش آن قرار دارد.

بخش خارجی گوشی در حالت بسته از یک طراحی دو رنگ برخوردار است که فارغ از رنگ‌های بدنه در بخش دوربین به‌صورت مشکی طراحی شده و دو دوربین 12 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد این دوربین‌ها یکی دوربین اصلی واید بوده و دیگری دوربینی اولتراواید است. در همین قسمت یک صفحه‌نمایش 1.9 اینچی دیده می‌شود که نسبت به نسل قبلی از ابعاد دو برابری برخوردار شده است.

تصاویر نزدیک و واضحی از Galaxy Z Flip3 5G سامسونگ

سنسور اثر انگشت عادی خازنی در کناره سمت راست، درگاه USB-C و اسپیکر اصلی در پایین و درگاه جای‌گذاری سیم‌‌کارت در سمت چپ از دیگر موارد قابل اشاره در مورد طراحی Galaxy Z Flip3 5G به حساب می‌آیند.

تاشوی بعدی سامسونگ طبق اطلاعات تأیید نشده از پروسسور Snapdragon 888 برخوردار بوده و 8 گیگابایت رم دارد. باتری 3,300mAh با شارژر 25 واتی سیمی و 15 واتی بی‌سیم و پشتیبانی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک دیگر مواردی‌ست که در توصیف زد فلیبپ 3 به آن‌ها اشاره شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ