تصاویر واقعی دوربین‌های سامسونگ S11

0
2011
تصاویر واقعی دوربین‌های سامسونگ S11

پازل گلکسی S11 سامسونگ هر روز در حال تکمیل بوده و هر بار اطلاعات تازه‌ای در مورد گوشی‌های این خانواده منتشر می‌شود که از آن جمله می‌‌توان به دوربین گلکسی +S11 با 5 برابر زوم اپتیکال و نسخه ارزان‌قیمت Galaxy S11e اشاره کرد. امروز اطلاعات دیگری در مورد سامسونگ S11 منتشر شده که به دوربین‌های بخش پشتی و جایگاه آن‌ها اشاره دارد. تا به امروز تصاویر متعددی از دوربین‌های اصلی گوشی‌های این سری منتشر شده اما برخی از فعالان و لیکرهای این حوزه در مورد صحت این ادعا تشکیک کرده‌اند و جایگاه و چینش متفاوتی را برای دوربین‌های این سری متصور شده‌اند. امروز تصویری منتسب به سامسونگ S11 از سوی OnLeaks منتشر شده که ظاهرا تصویر واقعی دوربین‌های این سری بوده و جزییات کاملی را از این مجموعه به نمایش می‌گذارد.

تصاویر واقعی دوربین‌های سامسونگ S11
چینش جدید در سمت چپ و چینش قدیمی منتشب به S11 در سمت راست

طبق این تصویر در کناره سمت چپ ردیف دوربین‌های گلکسی S11 پلاس، سه دوربین دیده می‌شوند و در سوی دیگر نیز یک دوربین به چشم می‌‌خورد که بر بالای فلش LED جای دارد. هفته گذشته نیز یک لیکر دیگر به نام IceUniverse آنچه تصویر نهایی از چینیش دوربین گلکسی S11 پلاس بود را همراه با اطلاعاتی از فناوری 9 در 1 بایر در سنسور 108 مگاپیکسلی دوربین اصلی را منتشر کرد.

در اطلاعات جدید از این سری همچنان جزییات بیشتری در مورد خود دوربین‌ها نیز منتشر شده؛ جایی‌که دوربین بالا سمت چپ، دوربین التراواید دستگاه است که بالای دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی قرار دارد و در زیر این دو نیز دوربین پریسکوپی دستگاه با 5 برابر زوم اپتیکال دیده می‌شود. بدین‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که چهارمین دوربین خانواده سامسونگ S11 در حقیقت همان سنسور ToF دستگاه باشد.

تا معرفی S11 در 11 فوریه هنوز نزدیک به 2 ماه زمان باقی مانده و بدین‌‌ترتیب می‌توان انتظار انتشار اطلاعات بیشتری را از این خانواده در روزهای پیش رو داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ