نخستین تصویر رسمی گوشی تاشوی پیشرفته سامسونگ : W2018

0
3249
نخستین تصویر رسمی گوشی تاشوی پیشرفته سامسونگ : W2018

چندی پیش اطلاعاتی در مورد یک موبایل تاشو اشرافی سامسونگ به نام SM-W2017 منتشر شد که پیش از این در چین ارائه شده و طبق خبرهای به دست آمده به زودی در کشور کره‌جنوبی نیز عرضه می‌شود امروز اطلاعاتی در مورد گوشی تاشوی پیشرفته سامسونگ با نام SM-W2018 منتشر شده که از آن با عنوان ادامه‌ای بر W2017 یاد می‌شود. این گوشی که امروز تصویری رسمی از آن به لطف Slashleaks منتشر شده در قد و قامت یک پرچمدار تمام‌عیار ظاهر شده و با برخوردار بودن از اسنپ‌دراگون 835 همراه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دست کمی از دوگانه S8 و حتی Note 8‌ در راه سامسونگ ندارد.

طبق اطلاعات به دست آمده این گوشی تاشوی پیشرفته سامسونگ دارای دو صفحه‌نمایش 4.2 اینچی فول اچ‌دی در پشت و داخل بود و دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. این گوشی چندی پیش توسط رگولاتوری چین تأیید شد و در مسیر خود برای ارائه به این بازار قرار دارد. هنوز مشخص نیست که W2018 آیا در بازاری غیر از چینن یز ارائه می‌شود یا همچون نسل قبلی آن تنها در همین بازار در دسترس قرار می‌گیرد. سری W در اسمارت‌فون‌های انگشت‌شمار تاشوی سامسونگ، سری اشرافی و گران‌قیمت این برند به حساب می‌آید

نخستین تصویر رسمی گوشی تاشوی پیشرفته سامسونگ : W2018

اما سامسونگ جدا از این مدل‌ها سری دیگری به نام گلکسی فولدر نیز با قیمت‌های مناسب ارائه می‌کند که به تازگی از همین سری گلکسی فولدر 2 با اندروید 6 و قیمتی نزدیک به 260 دلار در کره‌جنوبی به معرض نمایش گذاشته شد.

منبع

ارسال یک پاسخ