با تغییرات ویندوز 10 موبایل در سال 2017 آشنا شوید

0
2380
اطلاعات در مورد آپدیت ویندوز 10 موبایل در سال 2017

ویندوز 10 موبایل با وجود جایگاه پایین‌تر نسبت به اندروید iOS هنوز طرفداران خاص خود را در سرتاسر دنیا دارد و از  همین رو مایکروسافت نیز چاره‌ای جز آپدیت ویژگی‌های مختلف این پلتفرم و قرار دادن ویژگی‌های جدید در آن ندارد. ویندوز 10 موبایل ظاهرا در آپدیت سال 2017 خود گزینه‌های تازه‌ای را در بر خواهد داشت که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

اولین تغییر در ویندوز 10 موبایل به گزینه‌ای تحت عنوان 3D Preview تعلق دارد که با کمک آن نه‌تنها کاربران می‌توانند برخی محتواها را به صورت سه‌بعدی ببینند بلکه امکان ساخت محتوای سه‌بعدی نیز برای آنها فراهم می‌شود.

اطلاعات در مورد آپدیت ویندوز 10 موبایل  در سال 2017

دیگر بخش آپدیت شده در ویندوز 10 موبایل به مرورگر Edge مایکروسافت تعلق دارد. در این مرورگر از این پس در هنگام خرید آنلاین از یک سایت، از کاربران درخواست ساخت اکانت Microsoft Wallet روی مرورگر Edge می‌شود. پس از برپایی این اکانت در دفعات بعدی خرید آنلاین نیازی به وارد کردن اطلاعات کردیت کارت نیست و اطلاعات مستقیما از اکانت Wallet در سایت مذکور وارد می‌شود.

در بخش نرم‌افزاری و به‌روز رسانی نیز گزینه‌های تازه‌ای به چشم می‌]ورد که از آن جمله می‌توان به امکان Pause کردن یک آپدیت برای 35 روز resume کردن آن در زمان‌ دلخواه اشاره کرد. گزینه book store جدید در Edge امکان ذخیره کردن یا Bookmark کردن کتاب‌های با فرمت EPUB را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در نهایت در پروسه نصب اپلیکیشن‌های جدید اطلاعاتی در مورد برنامه در حال نصب روی گوشی به نمایش در می‌آید. این آپدیت در ابتدای سال 2017 در دسترس گوشی‌های منطبق با این سیستم‌عامل قرار می‌گیرد و بدین‌ترتیب امیدهایی برای همچنان زنده بودن این پلتفرم در دل هواداران مایکروسافت زنده می‌گردد.

منبع

ارسال یک پاسخ