تمهیدات ایرانسل برای آموزش از راه دور دانشجویان و دانش آموزان

0
1665
ایرانسل مکالمه‌های مناطق سیل زده را رایگان کرد

ایرانسلی‌ها علاوه بر اینترنت با هزینه یک سوم، از طریق لنز هم می‌توانند برای تحصیل و تدریس آنلاین و آموزش از راه دور استفاده کنند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تعرفه ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از طریق ایرانسل یک سوم شده است. علاوه بر این ایرانسل سازو کاری در نظر گرفته است تا ارائه دهندگان محتواهای آموزشی برای ارائه محتواهای خود بتوانند از طریق تلویزیون اینترنتی ایرانسل، لنز نیز بتوانند محتوای آموزش از راه دور خود را ارائه دهند.

تمهیدات ایرانسل برای آموزش از راه دور دانشجویان و دانش آموزان

ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که دورکاری حداکثری را با آغاز فراگیری بیماری COVID-19 (کرونا) برای کارکنان خود آغاز کرده است، با کاهش تعرفه ترافیک برای سامانه‌های آموزشی و ارائه محتواهای آموزشی در شبکه تلویزیون اینترنتی خود، شرایطی را فراهم کرده است که مشترکان از با هر سطح از دسترسی به اینترنت بتوانند بالاترین کیفیت شرایط استفاده از آموزش دیجیتال را تجربه کنند.

دانشگاه‌ها و مراکز علمی متقاضی می‌توانند درخواست خود را به نشانی [email protected] ایمیل کنند، همینطور متقاضیانی که قصد دارند محتوای آموزش از راه دور خود را از طریق شبکه لنز با اینترنت نیم بها ارائه دهند میتوانند درخواست خود را از طریق نشانی [email protected] ارسال کنند تا در اسرع وقت شرایط ارائه محتواها، فراهم شود.

برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و دیگر مراکز آموزشی از طریق ارائه دهندگان محتوا تنظیم خواهد شد و دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند از طریق سامانه‌های خود از آن مطلع شوند.

همچنین تلویزیون اینترنتی لنز این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان بتوانند برنامه‌های آموزشی که از طریق تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود با آرشیو یک هفته‌ای در اختیار داشته باشند و از آن‌ها بهره بگیرند.

ارسال یک پاسخ