تیم کوک : ابزار ترکیبی آیپد/مک‌بوک در کار نخواهد بود

0
1916
رد شدن ترکیب ipad و رده مک بوک توسط تیم کوک

با ارائه iPad Pro و در دسترس قرار گرفتن لوازم جانبی خاص این تبلت که آن را در برخی موارد کاملا مشابه یک لپ‌تاپ جلوه می‌دهد، یکی از ایده‌هایی که از این میان به ذهن خطور خواهد کرد به امکان روبرو شده به آینده مک‌بوک‌ها است. نظر تیم کوک ریاست اپل مبنی بر اصطلاحا PC replacement بودن iPad Pro kdc به امکان روبرو شدن با آینده مک‌بوک اشاره دارد نکته‌ای که کوک آن را رد کرده است.

مسئله دیگری که این امکان را بار دیگر به ذهن متبادر می‌سازد حضور تبلت‌های تبدیل شونده یا اصطلاحا هایبریدی کلاس ویندوز است که با کمک یک داک به راحتی از ظاهر یک تبلت به یک لپ‌تاپ تبدیل می‌شوند. اگر به این آینده در مورد محصولات اپل و مشخصا یکی شدن iPad و Macbook امیدوار شده‌اید باید شما را نا امید کنیم چرا که Tim Cook ریاست و مدیر اجرایی اپل اخیر در طی یک گفت‌گو با سایت Independent.ie این مسئله را کاملا رد کرده است.

رد شدن ترکیب ipad و رده مک بوک توسط تیم کوک

به گفته تیم کوک یکی کردن رده مک و iPad اتفاقی نیست که اپل در پی آن باشد چرا که در صورت رخ دادن این مسئله، دیوایس نهایی به هیچ عنوان به خوبی آن چیزی که کاربران می‌خواهند. بنابراین قصد اپل این است که بهترین تبلت دنیا و بهترین مک دنیا را (به صورت مستقل) تولید کند و یکی کردن این دو با هم به این مسئله ختم نخواهد شد. تیم کوک چندی پیش نیز در ماه سپتامبر به یکی نشدن سیستم‌عامل‌های OS X و iOS حداقل در آینده نزدیک اشاره کرده بود. البته موارد گفته شده به معنی آن نیست که اپل هیچ گاه این یکی شدن را در نظر نخواهد گرفت چرا که در گذشته نیز بارها گفته‌های این شرکت در قالب ارائه محصولاتی خاص نقض شده است اما حداقل می‌توان از این نکته اطمینان داشت که یکی شدن iPad و Macbook در آینده نزدیک رخ نخواهد داد.

منبع

ارسال یک پاسخ