جعبه و مشخصات ردمی Note 5A شائومی لو رفت

0
2878
جعبه و مشخصات ردمی Note 5A شائومی لو رفت

شائومی ردمی Note 5A برای اولین بار در خبرها با نمایش جعبه محتویات و مشخصات مهم دستگاه ظاهرا شده است. باکسی که به ردمی Note 5A منتسب شده قرمز با نشان Note 5A در بخش رویی بوده و شکل ظاهری آن احتمال بسیار زیادی را در مورد اصل بودن جعبه نشان می‌دهد. این گوشی طبق اطلاعات منتشر شده ظاهرا قرار است دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی بوده و 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. پردازش در آن نیز طبق اطلاعات منبع با چیپ‌ست Snapdragon 625 انجام می‌شود.

در زمینه دوربین ظاهرا باید منتظر سه دوربین باشیم که شامل دو دوربین 12 و 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی (هر دو دارای سنسورهای OmniVision و به طور مشخص به ترتیب سنسورهای OV12A10 و OV13880) و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ در بخش رویی دستگاه می‌شود.

جعبه و مشخصات ردمی Note 5A شائومی لو رفت

آنگونه که انتظار می‌رود ظاهرا Note 5A قرار است نسخه ارزان‌قیمت‌تری از Redmi Note 5 باشد که به تازگی در برخی شایعات ظاهرا شده و احتمالا از یکی از دو چیپ‌ست Snapdragon 630 و Snapdragon 660 بهره می‌برد. رم این مدل 3 یا 4 گیگابایت است و صفحه‌نمایش 5.5 ایچی فول اچ‌دی نیز در آن تکرار شده است. جالب اینکه ظاهرا این مدل پیشرفته‌تر در بخش پشتی خود تنها یک دوربین دارد!

منبع

ارسال یک پاسخ