کارت 512 گیگابایتی میکرو اس دی ( Micro sd ) !

0
1630
کارت حافظه 512 گیگابایتی micro sd

تصور آنکه در یک فضای کوچک به اندازه یک پشت ناخن چه حافظه وسیعی را می‌توان تعبیه کرد بسیار مشکل است. اگر فکر می‌کنید که حافظه 200 گیگابایتی میکرو اس دی ( Micro sd ) که چندی پیش از سوی SanDisk معرفی شد فضای بسیار زیادی ست نفس‌های را حبس کنید چرا که شرکت Microdia این سقف را بار دیگر تغییر داده و به رقم باورنکردنی 512 گیگابایت رسانده است.

این کارت Micro sd که به طور کامل Microdia Xtra Elite نامیده می‌شود و از استاندارد UHS پشتیبانی می‌کند قادر به دستیابی به سرعت 300MB/s است که با ساخته شدن براساس معماری SD 4.0 دو برابر سرعت بیشتری نسبت به استانداردهای قبلی ارائه می‌دهد. این استاندارد به یک ردیف جدیدی از پین‌ها مجهز است که در صورت پشتیبانی reader از استاندارد SD 4 می‌تواند به سرعت 300MB/s دست پیدا کند اما اگر ریدر از این استاندارد پشتیبانی نکند همچنان می‌توان از سرعت 150 مگابایت در ثانیه برخوردار بود.

کارت حافظه 512 گیگابایتی micro sd

قیمت این کارت البته ارزان نیست و با رقمی نزدیک به 1000 دلار در ماه آینده عرضه می‌شود. برای مقایسه بهتر است بدانید که یک SD فول سایز حوالی 400 تا 500 دلار قیمت داشته و SSD با این حجم نیز حوالی 200 دلار قیمت دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ