آیپد مینی اپل برای همیشه به دست فراموشی سپرده می‌شود؟

0
4001
آیپد مینی اپل برای همیشه به دست فراموشی سپرده می‌شود؟

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا اپل در مورد آخرین آیپد مینی خود تبلیغ چندانی نکرده و پس از ارائه آیپد مینی 4 در سال 2015 چرا تبلت دیگری را در این کلاس ارائه نکرده است. ظاهرا در کنار بقیه شرکت‌های سازنده تبلت، اپل نیز اوضاع چندان مناسبی را برای تبلت‌های خود به خصوص تبلت‌های کوچک سری مینی پیش‌بینی نکرده و اینک طبق یک گزارش جدید قصد دارد iPad Mini را برای همیشه به دست فراموشی بسپارد. این خبری جدید به نقل از منبع نزدیک به اپل منتشر شده که در آن علت این کار را به تعداد فروش این دیوایس مرتبط دانسته است جمله‌ای که به سادگی به معنای فروش پایین این تبلت است.

آیپد مینی اپل برای همیشه به دست فراموشی سپرده می‌شود؟

البته دیگر تبلت‌های این شرکت نیز مثل تبلت‌های اندرویدی اوضاع خوبی نداشته و هیچ‌کدام فروش بالایی را تحربه نمی‌کنند. بنابراین اپل تصمیم گرفته تا تمرکز خود را روی آیپد‌های بزرگ‌تر به خصوص رده Pro قرار داده و طبق خبرهایی که پیش از این منتشر شده بود نیز ظاهرا در WWDC 2017 نیز باید منتظر یک آیپد پروی 10.5 اینچی با حاشیه‌های باریک باشیم.

بنابراین اگر قصد خرید یک iPad Mini 4 دارید شاید الان بهترین زمان باشد چرا که معلوم نیست این دیوایس تا کی در بازار حضور داشته باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ