خدمات VIP هواوی برای Mate 10 Pro

0
1789
خدمات VIP هواوی برای Mate 10 Pro

Sponsored

گوشی Huawei Mate 10 Pro هفته گذشته به صورت آنلاین و همچنین در بازار فروشگاهی کشورمان به صورت رسمی عرضه شده و در اختیار کاربران و علاقه‌مند به محصولات سری پرچمدار Mate 10 هواوی قرار گرفته است. در همین راستا خدمات VIP هواوی، علاوه بر گارانتی رایج گوشی‌های هواوی، طرح ویژه‌ای را برای این گوشی پرچمدار در نظر گرفته است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.
در طرح خدمات VIP هواوی در این نوبت تعویض رایگان صفحه‌نمایش Huawei Mate 10 Pro در صورت شکستن و یا آسیب دیدن بر اثر سقوط ، ضربه و هر آسیب فیزیکی در نظر گرفته شده است. در شرایط عادی، در صورتی‌که صفحه‌نمایش گوشی تلفن کاربر دچار آسیب دیدگی شود، این سرویس به او این امکان را می‌دهد که یکبار صفحه‌نمایش گوشی را بصورت رایگان تعویض نماید.
گفتنی است خدمات VIP هواوی به مدت 6 ماه از تاریخ فعال‌سازی فقط برای یک بار قابل ارائه است. در صورتی‌که صفحه‌نمایش Mate 10 Pro در طول مدت 6 ماه از تاریخ فعال‌سازی دچار آسیب‌دیدگی شود، کارشناسان مربوطه در مرکز تماس هواوی به شماره 42000 – 021 در خواست کاربران را ثبت نموده و هماهنگی‌های لازم جهت دریافت دستگاه معیوب از درب منزل و یا محل کار کاربر را انجام خواهند داد.
لازم به ذکر است که خدمات ذکر شده کاملاً رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. از مشتریان تهرانی هم در این طرح هزینه‌ای برای ارسال و دریافت گوشی معیوب دریافت نمی‌شود. در واقع هواوی در این طرح ویژه حتی هزینه ارسال و دریافت گوشی را هم از کاربرانی که در تهران ساکن هستند دریافت نکرده و به صورت رایگان حمل و نقل آن را انجام می‌دهد و البته سایر بخش‌های این طرح برای همه شهرها یکسان است. به علاوه بدیهی است که در این سرویس همانند همه سرویس‌های مراکز خدمات هواوی از قطعات اصلی و اوریجینال هواوی استفاده خواهد شد.
جهت برخورداری و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس لطفا با مرکز تماس هواوی به شماره 42000 – 021 تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک پاسخ