خرید آنلاین بسته‌های اینترنت ایرانسل امکان‌پذیر شد

0
2030

بسته‌های اینترنت ایرانسل: امکان خرید آنلاین بسته‌های ترکیبی و اینترنت همراه برای شماره‌های اعتباری از طریق وب‌‌سایت ایرانسل فراهم شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکان ایرانسل می‌توانند با مراجعه به صفحه «بسته‌های اینترنت همراه» در وب‌سایت ایرانسل برای هر شماره اعتباری دلخواه، بسته‌های ترکیبی و اینترنت خریداری کنند.

Sponsored

متقاضیان خرید آنلاین بسته‌های ترکیبی و اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند بسته مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کرده و پس از وارد کردن شماره خط اعتباری دلخواه خود، با ورود به درگاه بانک، هزینه بسته را پرداخت کنند.

خرید آنلاین بسته‌های اینترنت ایرانسل - اینترنت ایرانسل

با این روش، کاربرانی که از مودم‌های 3G/4G ایرانسل استفاده می‌کنند در صورت به پایان رسیدن بسته‌های اینترنت خود، می‌توانند بسته اینترنت مورد نظرشان را از طریق وب‌سایت ایرانسل خریداری کنند.

خرید بسته‌های اینترنت و ترکیبی ایرانسل با مراجعه به نشانی http://irancell.ir/packages امکان‌پذیر است. این امکان به زودی برای مشترکان دائمی ایرانسل نیز فراهم خواهد شد.

علاوه بر این، با نصب نرم‌افزار رایگان «ایرانسل من» از وب‌سایت ایرانسل نیز مشترکان می‌توانند در کنار مدیریت حساب ایرانسلی خود، بسته‌های اینترنت همراه را نیز خریداری کنند.

پیش از این ایرانسل امکان شخصیسازی بسته‌های مکالمه، پیامک و دیتا را نیز فراهم کرده بود تا مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل تنها کاربران تلفن همراهی باشند که بتوانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 4444 ستاره 3 مربع»، بسته دلخواه شخصی برای خود بسازند و میزان مکالمه، پیامک و مصرف دیتا را خودشان انتخاب کنند.

همچنین مشترکانی که قصد دارند صرفاً از اینترنت ایرانسل استفاده کنند نیز همچنان می‌توانند از سیم‌کارت‌های ایرانسل خود با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 555 ستاره 5 مربع» نسبت به خرید بسته‌های اینترنت همراه اقدام کنند.

بسته‌های اینترنت ایرانسل بدون محدودیت سرعت در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل دو، سه و چهار قابل استفاده هستند.

ارسال یک پاسخ