این اولین گوشی دو دوربین سامسونگ است ؛ درز اطلاعات گلکسی C

0
1892
این اولین گوشی دو دوربین سامسونگ است ؛ درز اطلاعات گلکسی C

بسیاری از صاحب‌نظران معتقدند که نخستین تجربه سامسونگ در اسمارت‌فون‌های دو دوربینه در مدل نوت8 به وقوع خواهد پیوست و تا آن زمان مدل دیگری با این امکان توسط سامسونگ ارائه نمی‌شود اما ظاهرا باید در این مسئله استثنایی قائل شد چرا که امروز اطلاعات وتصویری از یک گوشی غیر پرچمدار سامسونگ به نام گلکسی C منتشر شد که طبق تصویر آن دارای دو دوربین در بخش پشتی خود است.

با اینکه در خبر منتشر شده در این مورد صراحتا به نام مدل گلکسی C اشاره شده اما نام مدل دقیق دستگاه را هنوز نمی‌دانیم و ممکن است هریک از پسوندهای عدد 5، 7، 8 یا 9 در ادامه نام این مدل قرار بگیرد. در مورد نوع کاربری دوربین نیز خبری در دست نیست و هنوز مشخص نشده که سامسونگ کدام‌یک از راه‌کارهای امروز برای دوربین‌های دوگانه (سیاه و سفید و رنگی، زوم اپتکیال، افکت بوکه یا واید و تله) را برای این منظور انتخاب خواهد کرد.

تنها نکته‌ای که شاید در این مورد به آن اشاره کرده است حضور چیپ‌ست Qualcomm Snapdragon 660 است که البته هنوز از سوی کوالکام به صورت رسمی معرفی نشده اما می‌توان حدس زد که این پروسسور نسخه ضعیف‌تری از Snapdragon 835 باشد. از روی تصویر نیز تا حدود زیادی فلزی بودن بدنه و خطوط آنتن بخش پشتی را می‌توان حدس زد.

منبع

ارسال یک پاسخ