رخنه اطلاعات جدید از ردمی K30 مجموعه‌ای از شش دوربین!

0
1482
رخنه اطلاعات جدید از ردمی K30 مجموعه‌ای از شش دوربین!

در اردیبهشت ماه امسال مجموعه ردمی شیائومی از دو گوشی جدید Redmi K20 و Redmi K20 Pro رونمایی کرد که بعدها با نام Xiaomi Mi 9T نیز روانه بازار شد حالا از چندی پیش اطلاعاتی در مورد نسل بعدی این خانواده با نام ردمی K30 به گوش رسیده است که ظاهرا به زودی به بازار معرفی می‌شود. اطلاعات در مورد ردمی K30 البته تا به امروز بسیار اندک بود و تصویری که مدت‌‌ها به‌عنوان عکس اصلی گوشی یاد می‌شد نیز چندی قبل، غیر واقعی از کار درآمد. حالا LU Weibing معاونت ارشد گروه شیائومی و ریاست بخش ردمی به صورت رسمی در یک شبکه اجتماعی به رونمایی از K30 در هفته اینده اشاره کرده است. یکی از لیکرهای معروف اینترنتی نیز پیش از این به ارائه و رونمایی این گوشی در تاریخ 10 دسامبر (19 آذرماه) اشاره کرده بود که دیگر منابع نیز آن را باز نشر کرده‌اند.

رخنه اطلاعات جدید از ردمی K30 مجموعه‌ای از شش دوربین!

از جمله معدود اطلاعاتی که در مورد ردمی K30 در دست داریم باید به یک تصویر با وضوح بسیار پایین از آن اشاره کرد که تنها نکته مشهود در آن حفره پانچی بیضی‌شکل کناره سمت راست بالای صفحه‌نمایش است که احتمالا دو دوربین را در خود جای می‌دهد. در پشت گوشی نیز چند دوربین در یک فضای عمودی بیضی‌شکل قرار دارند و آنطور که از شواهد و قرائن می‌توان حدس زد، از سنسور اثر انگشت نیز در این قسمت خبری نیست. غیبت سنسور اثر انگشت احتمالا به معنای OLED بودن پنل و انتقال آن به درون صفحه‌‌نمایش است اما از طرف دیگر سلفی‌های پانچی درون صفحه‌‌نمایش OLED به جز گوشی‌های سامسونگی تا به امروز تنها در یک مورد دیگر یعنی آنر V30 و آنر V30 Pro رخ داده و شاید در این مورد با یک پنل LCD و سنسور اثر انگشت منتقل شده به کناره دستگاه روبرو باشیم.

رخنه اطلاعات جدید از ردمی K30 مجموعه‌ای از شش دوربین!

اطلاعات قبلی در مورد Redmi K30 به یک صفحه‌نمایش 6.66 اینچی LCD فول اچ‌دی با نسبت 20:9 و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی، پردازنده SD730G، رم و حافظه پایه 6/64GB اشاره د ارد. دوربین اصلی گوشی، 64 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فتو، یک دوربین 12 مگاپیکسلی التراواید و یک دوربین 2 مگایکسلی تعیین عمق در آن به‌کار گرفته شده است. وضوح دوربین سلفی در این اطلاعات نیز 20 مگاپیکسل درج شده است. باتری 4,500mAh، شارژر 27 واتی، درگاه اینفرارد، NFC و جک هدست نیز در این گوشی حضور دارند. قیمت پایه ردمی K30 در برخی منابع 2,000 یوان (نزدیک به 285 دلار) و در برخی دیگر 2,300 دلار (نزدیک به 330 دلار) درج شده است و ظاهرا از یک مدل 5G نیز سخن به میان خواهد آمد.

منبع

ارسال یک پاسخ