رخنه اولین تصاویر واقعی از RAZR تاشو ؟

0
1727
رخنه اولین تصاویر واقعی از RAZR تاشو؟

اواسط زمستان پارسال بود که ویدئوی خیالی هیجان‌انگیزی از آنچه Motorola RAZR 2019 نامیده می‌شد منتشر که یک گوشی با طراحی RAZR قدیمی این شرکت اما با صفحه‌نمایش خم‌شونده را به نمایش می‌گذاشتت. چند ماه بعد اطلاعات در مورد RAZR تاشو جدی‌تر شد و چندی پیش نیز اعلام شد که این موتورولای تاشو در 13 نوامبر (یعنی کمتر از دو هفته دیگر در 22 آبان 1398) به صورت رسمی معرفی می‌شود. امروز اطلاعات منتشر شده در رابطه با RAZR تاشو تکمیل شده چرا که ظاهرا تصاویر رسمی این گوشی (یا حداقل آنطور که منبع این خبر ادعا می‌کند) در دسترس قرار گرفته است.

تصویر اصلی این مقاله در بالا به لطف لیکر معروف Evan Blass به دست آمده که وی را با اکانت توییتری Evleaks می‌شناسیم. طرز گرفتن این عکس و نحوه قرارگیری گوشی در دست، اطلاعات اندکی را در مورد کیفیت صفحه‌نمایش گوشی ارائه می‌کند اما خوشبختانه این تنها عکس ارائه شده در این نوبت نبوده و وب‌سایت mobielkopen و PCMag تصاویر بیشتری را در این رابطه ارائه کرده‌اند.

رخنه اولین تصاویر واقعی از RAZR تاشو؟

این گوشی در یک نگاه به RAZR V3 پانزده سال پیش موتورولا به عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین و پر فروش‌ترین گوشی‌های تاریخ شباهت دارد اما با بررسی بیشتر٫ به نقاط اختلاف مهمی بر می‌خوریم که شاید اولین آن‌ها به باریکه (chin) زیر صفحه‌نمایش تعلق دارد. این باریکه، حالا کوچک‌تر شده و یکی از مهم‌ترین المان‌های قابل ذکر در یک گوشی مدرن یعنی سنسور اثر انگشت در آن جای گرفته است.

رخنه اولین تصاویر واقعی از RAZR تاشو؟

RAZR تاشو طبق اطلاعاتی که تا به امروز در دست داریم دارای یک صفحه‌‌نمایش 6.2 اینچی از نوع OLED انعطاف‌پذیر است که می‌تواند از وسط به داخل خم شود. این صفحه‌‌نمایش ظاهرا در بخش بالایی به نوعی ناچ نیز مجهز است که احتمالا دوربین سلفی را در حود جای می‌دهد. دیگر نکته قابل اشاره در مورد این گوشی، ظاهرا یک صفحه‌نمایش 2.7 اینچی خارجی‌ست که پشت صفحه‌نمایش اصلی و در قسمت بیرونی دستگاه قرار می‌گیرد.

رخنه اولین تصاویر واقعی از RAZR تاشو؟

این گوشی ظاهرا برخلاف تاشوهای دیگری مثل هواوی میت X و سامسونگ گلکسی Fold پرچمدار نبوده و از پروسسور Snapdragon 710 بهره می‌برد. رم 4 یا 6 گیگابایتی، حافظه 64 یا 128 گیگابایتی و باتری 2,730mAh دیگر مشخصات اشاره شده در مورد RAZR تاشو را تشکیل می‌دهند.

رخنه اولین تصاویر واقعی از RAZR تاشو؟

این مشخصات نچندان فوق‌العاده البته مانع افزایش قیمت این گوشی نشده و پیش‌بینی‌های اولیه از قیمت 1,500 دلاری این گوشی خبر می‌دهند.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

ارسال یک پاسخ