ریل‌می X2 با پنل Super AMOLED و اثر انگشت درون صفحه‌نمایش

0
1326
ریل‌می X2 با پنل Super AMOLED و اثر انگشت درون صفحه‌نمایش

گوشی جدید ریل‌می X2 که قرار است دو روز دیگر در 24 سپتامبر (2 مهر) به بازار عرضه شود طبق خبرهای رسیده ظاهرا دارای پنل Super AMOLED و سنسور اثر انگشت درون صفحه‌نمایش است؛ شرکت ریل‌می به عنوان زیر مجموعه‌ای از شرکت چینی Oppo چندی پیش Realme XT را به عنوان دومین گوشی دارای دوربین 64 مگاپیکسلی پس از Redmi Note 8 Pro به بازار عرضه کرد و حالا خود را برای گوشی جدیدی  در سری X با نام ریل‌می X2 آماده می‌کند.

ریل‌می X2 با پنل Super AMOLED و اثر انگشت درون صفحه‌نمایش

اطلاعات جدید در رابطه با این مدل از طرف خود شرکت Realme در حساب کاربری Weibo این کمپانی منتشر شده که در آن در یک پوستر مقدماتی به نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 91.9 درصدی این گوشی اشاره شده است. در این خبر البته به سایز صفحه‌نمایش اشاره‌ای نشده اما این سرعت بازگشایی زیر 0.36 ثانیه‌ای سنسور اثر انگشت جای گرفته درون پنل است که نکته مهم‌تری نسبت به سایز آن از نگاه Realme محسوب می‌شود. در این پوستر همچنین فناوری ساخت این صفحه‌نمایش نیز از نوع Super AMOLED اعلام شده است که تلویحا به شرکت سازنده آن یعنی سامسونگ اشاره دارد.

ریل‌می X2 با پنل Super AMOLED و اثر انگشت درون صفحه‌نمایش

پیش از این شرکت سازنده اطلاعات دیگری در مورد ریل‌می X2 منتشر کرده بود که شامل چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 730G (که به نوعی، اولین تجربه گیمینگ کوالکام در پروسسورهای رده میانی به حساب می‌آید)، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین‌های چهارگانه می‌شود. دوربین اصلی این مدل نیز مثل Realme XT به وضوح 64 مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری این مدل 4 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و شارژر سریع VOOC آن نیز از توان 30 واتی بهره می‌برد. تا رونمایی این گوشی فقط دو روز دیگر باقی‌ست اما با این حجم اطلاعات منتشر شده از سوی اوپو می‌توان انتظار داشت که در همین دو روز باقی مانده نیز اطلاعات دیگری در مورد این گوشی در دسترس قرار بگیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ