زن چینی با 102 آیفون قاچاق زیر لباس دستگیر شد

0
2655
زن چینی با 102 آیفون قاچاق زیر لباس دستگیر شد

آیفون قاچاق یکی از معمول‌ترین و محبوب‌ترین کالاهایی ست که سودهای فراوانی را به جیب سوداگران روانه می‌کند و هر ساله تعداد بی‌شماری از این گوشی‌ها به صورت غیر قانونی به کشورهای مختلف وارد می‌شود. امروز یک زن چینی که قصد داشت 102 آیفون قاچاق را به شیوه‌ای جالب و تا حدودی مضحک از هنگ کنگ به چین وارد کند توسط مأموران گمرک دستگیر شد.

این اتفاق در حقیقت چند هفته قبل در 30 ژوئن (9 تیر) رخ داده که در طی آن یک زن در ساعت 8 شب قصد عبور از مرز هنگ‌کنگ به سمت چین را داشته است. مأموران مرزبانی متوجه می‌شوند که این زن یک سوئی‌شرت ضخیم را در حالی که هوا کاملا گرم بوده است روی تیشرت خود به تن کرده و در حالی که پاهای وی کاملا باریک به نظر می‌رسیدند، بالا تنه وی کاملا عریض بوده است و هنگام عبور دادن او از دستگاه فلزیاب نیز طبیعتا صدای زنگ دستگاه به صدا در آمده است. پس از جست‌وجو و تفتیش بدنی این زن مشخص شد که وی 102 دستگاه آیفون اپل را به بدن خود متصل کرده است و از آن گذشته 15 ساعت کاملا لوکس تیسوت نیز همراه او بوده است. کل وزن این قطعات روی هم بیش از 18 کیلوگرم (40 پوند) بوده است.

زن چینی با 102 آیفون قاچاق زیر لباس دستگیر شد

به گفته مأموران این بیشترین تعداد اسمارت‌فون قاچاقی است که تا به حال از این مرز عبور داده شده و اگر ساعت‌های تیسوت را هم به حساب آوریم با قاچاق به مراتب بزرگ‌تری نسبت به آنچه تا بحال رخ داده است روبرو می‌شویم. این البته اولین باری نیست که چنین قاچاقی رخ می‌دهد و اوائل سال جاری میلادی نیز مردی با 94 گوشی آیفون به همین ترتیب در همین مرز دستگیر شده بود. گوشی‌های ایفون در هنگ‌کنگ بسیار ارزان‌تر از چین است و معلوم نیست چه تعداد از آنها به همین صورت به داخل چین قاچاق می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ