سامسونگ S8 اکتیو آمد؛ همان S8 با استاندارد نظامی، 850 دلار!

0
4378
سامسونگ S8 اکتیو آمد؛ همان S8 با استاندارد نظامی 850 دلار!

در مورد سامسونگ S8 اکتیو از نزدیک به یک ماه پیش خبرها و شایعات متعددی بر سر زبان‌ها بود و از جمله نزدیک به ده روز پیش عکس رسمی گلکسی S8 اکتیو به معرض نمایش گذاشته شد. در مورد این گوشی اطلاعات فراوانی در اختیار داشتیم و از همین رو انتظار می‌رفت که به زودی رسما رونمایی شود. این اتفاق امروز بالاخره به وقوع پیوست و سامسونگ S8 اکتیو توسط سامسونگ در سایت این شرکت رونمایی شد. یک نکته جالب در مورد این گوشی از همین ابتدا، انحصاری نبودن آن تنها برای اپراتور AT&T بوده و به صورت SIM-Free نیز اختمالا در دیگر بازارها ارائه می‌شود. دیگر گوشی‌های سری اکتیو سامسونگ از جمله Galaxy S7 Active به صورت اختصاصی فقط برای AT&T ارائه می‌شدند اما ظاهر این انحصار امسال شکسته می‌شود.

سامسونگ S8 اکتیو آمد؛ همان S8 با استاندارد نظامی 850 دلار!

همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود در S8 Active نیز مثل S8 اصلی از یک صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با نسبت تصویر 18.5:9 و رزولوشن 1440×2960 پیکسل استفاده می‌شود اما کناره‌های آن دیگر خمیده نیستند و علاوه بر تخت بودن این با یک نوار سرتاسری که اندکی از کناره‌ها بالاتر آمده نیز محافظت می‌شوند. رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز در این گوشی تغییر نداشته‌اند و مشخصات پردازشی آن نیز همان موارد حاضر در S8 است. این شباهت در مورد دوربین‌های گوشی نیز کاملا تکرار شده است.

 

 

در بخش تفاوت‌های این دو گوشی جدا از مقاوم‌سازی‌های مشهودی که در پیرامون گوشی برای محافظت صفحه‌نمایش و بدنه صورت پذیرفته است باید به استاندارد نظامی MIL-810G و همچنین ارتقا ظرفیت باتری از 3,500 به 4,000mAh اشاره کرد. این گوشی در شبکه AT&T با قراردادی 30 ماهه با قیمت 28 دلار در هر ماه به فروش می‌رسد و قیمت نسخه Unlock آن نیز 850 دلار خواهد بود. این گوشی که در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه می‌شود از 11 آگوست (20 مرداد) در بازار در دسترس خریداران قرار دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ