سونی RX0 II دوربین ورزشی 700 دلاری جدید

0
1763
سونی RX0 II دوربین ورزشی 700 دلاری جدید

سونی RX0 II دوربین ورزشی کامپکت جدید این کمپانی نام‌دار است که بر برداشت ویدئو تمرکز داشته و از لحاظ ظاهری به نسل قبلی خود شباهت بسیار دارد. این شباهت البته تنها در ظاهر متوقف شده و از لحاظ مشخصات و عملکرد با نمونه متفاوتی روبرو می‌شویم. جالب‌ترین مشخصه سونی RX0 II به صفحه‌نمایش چرخان آن تعلق دارد و این در حالی‌ست که مدل RX0 سال گذشته صفحه‌نمایش ثابتی داشت. صفحه‌نمایش این دوربین جدید علاوه بر حرکت به بالا و پائین می‌توان کاملا از جای خود به سمت بالا حارج شود و بدین‌ترتیب امکان گرفتن یک تصویر سلفی را فراهم می‌آورد.

سونی RX0 II دوربین ورزشی 700 دلاری جدید

با وجود اضافه شدن صفحه‌نمایش چرخان، سونی RX0 II همچنان تا عمق 10 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است و گرد و خاک نیز راهی در آن ندارد. این دوربین در برابر افتادن از ارتفاع 2 متری نیز بدون مشکل خواهد بود و تحمل فشاری معادل 200 کیلوگرم را نیز دارد. حداکثر وضوح این دوربین حالا به 4K‌ ارتقاء پیدا کرده و این در حالی‌‌ست‌ که مدل قبلی این خانواده به یک ریکورد خارجی برای دستیابی به این وضوح نیاز داشت. سونی RX0 II به راحتی می‌تواند ویدئوهای 4K‌با 30 فریم در ثانیه را روی یک SD سریع ذخیره کند و امکان ارائه خروجی خام 4K از طریق پورت HDMI‌ برای ضبط شده در ریکوردهای خارجی را نیز دارد. این دوربین همچنین از برداشت اسلوموشن تا 1000 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند.

سونی RX0 II دوربین ورزشی 700 دلاری جدید

سونی RX0 II در عملکرد به عنوان یک دوربین ورزشی مطمئنا به یک لرزه‌گیر نیز احتیاج دارد؛ این امر در این دوربین با سیستم تثبیت الکترونیکی تصویر (EIS) انجام شده و تصاویر برداشت شده در ادامه از طریق اپلیکیشن جدید Movie Edit سونی بار دیگر امکان تثبیت بیشتر را خواهند داشت. این دوربین از یک سنسور CMOS با وضوح 15.3 مگاپیکسل با لنز 24 میلی‌متری f4 زایس و موتور پردازش تصویر BIONZ X بهره می‌برد که از لحاظ مقایسه می‌توان آن را با دوربین RX100 در یک رده قرار داد. حداکثر سرعت شاتر این دوربین به 1/32,000 ثانیه می‌رسد و امکان برداشت پیاپی تصویر با 16 فریم در ثانیه نیز برای ان فراهم است.

این دوربین از ماه آوریل با قیمت 700 دلار به بازار عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ