شارژ سریع آیفون رایگان نیست : حداقل 75 دلار کنار بگذارید!

0
2811
شارژ سریع آیفون رایگان نیست : حداقل 75 دلار کنار بگذارید!

شارژ سریع آیفون یکی از خواسته‌‌های همیشگی کاربران اپل از چندین سال پیش به این سو و از زمان حضور این قابلیت در گوشی‌های اندرویدی بوده است. این ویژگی البته تا همین چند روز پیش جایی در لیست امکانات گوشی‌های این برند نداشت و امکان شارژ سریع آیفون در هیچ مدلی در نظر گرفته نشده بود. با معرفی آیفون X همراه با آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دوران این محدودیت نیز به سر آمده و مثل شارژ بی‌سیم، کاربران این گوشی‌های اپل می‌توانند از قابلیت شارژ سریع نیز بهره‌مند شوند. اما اگر فکر می‌کنید انجام این کار به آسانی گوشی‌های اندرویدی و وصل کردن شارژر درون جعبه این گوشی‌ها به سوکت برق است کاملا اشتباه می‌کنید!

خبرهای جدید در این مورد حاکی از آن است که ظاهرا آیفون‌های جدید نیز مثل گذشته با شارژرهای ضعیف غیر سریع و یک کابل عادی Lightning به USB معمولی ارائه می‌شوند. برای شارژ سریع این گوشی‌ها باید یکی از شارژرهای USB-C اپل را خریداری کنید که ارزان‌ترین (با توان 29 وات) آنها 49 دلار است و دو مدل دیگر با توان به ترتیب 61 و 87 وات، 69 و 79 دلار قیمت دارند.

شارژ سریع آیفون رایگان نیست : حداقل 75 دلار کنار بگذارید!

بازهم این همه ماجرا نیست و برای استفاده از این شارژرها باید یک کابل 25 دلاری دیگر نیز خریداری کنید. با این طراحی جدید حالا می‌توانید آن 50 درصد شارژ باتری اعلام شده که با اتصال تنها 30 دقیقه‌ای آیفون به شارژر حاصل می‌شود را به دست بیاورید و در غیر  اینصورت اوصاع به همان روال کند و آرام سابق است.

منبع

ارسال یک پاسخ