شارژ 8 دقیقه‌ای با شارژر 200 واتی HyperCharge شیائومی!

0
1596
شارژ 8 دقیقه‌ای با شارژر 200 واتی HyperCharge شیائومی!

مسابه افزایش سرعت شارژ هر روز رویه تازه‌ای به خود می‌گیرد و در حالی‌که رکوردهای پیشین در این زمینه به شارژرهای 100 تا 120 واتی تعلق داشت حالا شرکت شیائومی با نمایش یک شارژر 200 واتی این مسابقه را وارد مرحله تازه‌ای کرده است. این شاژر که HyperCharge نامیده شده و همراه با یک شارژر 120 واتی بی‌سیم معرفی شده رکوردهای پیشین این رده را جابجا کرده و حالا برای پر کردن کامل یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی به تنها 8 دقیقه زمان نیاز دارد!

شیبائومی برای نمایش این شارژر 200 واتی نسخه ویژه و کاستومی از Mi 11 Pro را به نمایش گذاشت که در آن به‌جای باتری اصلی 5 هزار میلی آمپر ساعتی دستگاه از یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی استفاده شده بود. نتیجه این آزمایش فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد چرا که فناوری HyoerCharge شیائومی توانست با توان 200 واتی خود ظرف تنها 8 دقیقه باتری دستگاه را از صفر به 100 درصد برساند.

شارژ 8 دقیقه‌ای با شارژر 200 واتی HyperCharge شیائومی!

شارژر 120 واتی بی‌سیم نیز بسیار موفق عمل کرد و توانست تنها 7 دقیقه بعد یعنی پس از 15 دقیقه عملیات شارژ را به اتمام برساند. هردوی این موارد ظاهرا به‌عنوان رکورد جهانی محسوب شده و تا به امروز برند دیگری به آن‌ها نزدیک نیز نشده است.

برای فهم بیشتر قدرت بالای این شارژ کافی‌ست بدانیم که این شارژر پس از گذشت تنها 44 ثانیه، شارژ باتری را از صفر به 10 درصد می‌رساند و پس از تنها 3 دقیقه، شارژ باتری به 50 درصد می‌رسد. توان این شارژر در طی زمان مابین 15 تا 198 وات تغییر می‌کند و بدین‌ترتیب هر زمان توان متناسبی را این مجموعه تزریق می‌کند.

شارژ 8 دقیقه‌ای با شارژر 200 واتی HyperCharge شیائومی!

در بخش شارژ وایرلس، رسیدن به شارژ 10 درصدی پس از 1 دقیقه اتفاق افتاده و پس از 7 دقیقه نیز به شارژ 50 درصدی می‌رسیم. این شاژر 200 واتی شیائومی ظاهرا هنوز تا ارائه به بازار فاصله مشخصی دارد و جدا از مباحث مرتبط با امنیت کاربران، این‌گونه شارژهای فوق‌سریع عملا منجر به استهلاک بیشتر باتری در طی زمان می‌شوند؛ امری‌که سازندگان پیش ازائه محصولاتی از این دست به بازار باید فکری به حال آن بکنند.

منبع

ارسال یک پاسخ