فقط اپل آیفون 8 پنج اینچی پشت شیشه‌ای و شارژ وایرلس دارد؟

0
2850
فقط اپل آیفون 8 پنج اینچی پشت شیشه وشارژ وایرلس دارد؟

تا ارائه اپل آیفون 8 به بازار هنوز زمان بسیار زیادی باقی مانده است و صحبت از مشخصات نهایی اپل آیفون 8 هنوز کاملا زود به نظر می‌رسد اما از همین ابتدا سخنان زیادی در مورد این گوشی و مشخصات آن به گوش می‌رسد که سیمای آن را هرچند به صورت مبهم تصویر می‌کند. آیفون‌های سال بعد طبق اطلاعات تأیید نشده تا به امروز ظاهرا بیش از 2 مدل هستند و امکانات متفاوتی نیز در آنها به چشم می‌‌خورد.

طبق اطلاعات امروز که از یک منبع “قابل اطمینان” تایوانی منتشر شده تنها یکی از اعضای اپل آیفون 8 به شارژ وایرلس مجهز خواهد بود؛ برای اجرایی شدن این مورد تقریبا مثل تمامی گوشی‌های دیگر، بخش پشتی باید از جنسی به جز فلز باشد و بدین‌ترتیب این منبع تصریح کرده که این مدل یعنی نسخه 5 اینچی آیفون تنها مدلی از سه‌‌گانه آیفون 8 سال آینده است که با پشت شیشه‌ای به بازار ارائه می‌شود. البته هنوز با اطمینان در مورد صحت اخباری از این دست نمی‌‌توان اظهارنظر کرد چرا که همین چندی پیش منبع دیگری مدعی شده بود که هر سه آیفون سال آینده با قابلیت شارژ وایرلس ارائه خواند شد.

از دیگر ادعاهای مطرح شده در خبر منتشر شده امروز نبود شارژر وایرلس در جعبه محتویات دستگاه است جایی‌که اپل این شارژر را به صورت دلخواه یا آپشنال در کنار گوشی عرضه می‌کند. ارائه نشدن تبدیل پورت Lightning به جک 3.5 میلیمتری هدست نیز دیگر نکته‌ای ست که در این خبر به آن اشاره شده است. طبق آنچه تا به امروز می‌دانیم نسل بعدی آیفون‌های اپل در سه سایز 4.7، 5 و 5.5 اینچ ارائه می‌شوند که سایزهای 4.7 و 5.5 اینچ ظاهرا رویه مدل‌های فعلی را ادامه داده و مدل خاص و البته احتمالا گران‌قیمت‌تر 5 اینچی برای گرامیداشت دهمین سال تولید آیفون با امکانات و طراحی متفاوت عرضه خواهد شد. برخی از این ویژگی‌ها به جز شارژ وایرلس شامل صفحه‌نمایش OLED و دوربین‌های دوگانه با چینش عمودی می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ